Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی‌سازان به نفع کودکان علیه «جنگ» متحد می‌شوند

0

بازی‌سازان از استودیوهای مختلف قرار است تا یک همایش بازی‌سازی برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع کودکان برای بنیاد «جنگ، کودک» (War Child) برگزار کنند.

همایش بازی‌سازی HELP یک مسابقه‌ی طراحی بازی شش روزه است که بازی‌سازان در آن به رقابت می‌پردازند و در نهایت، قرار است بازی‌های ساخته شده در این همایش، در یک بسته تحت عنوان “HELP: Real War is Not a Game” (کمک: جنگ واقعی یک بازی نیست) برای فروش عرضه شود. درآمد حاصل از این بسته که در مارس 2016 منتشر می‌شود، به بنیاد مذکور تعلق خواهد گرفت.

در این همایش، بازی‌سازان معتبری از جمله استودیوی «343» سازنده‌ی «هیلو»، استودیوی «Bossa» سازنده‌ی «من نان هستم»، استودیوی «Creative Assembly» سازنده‌ی «توتال وار»، استودیوی «Sports Interactive» سازنده‌ی «فوتبال منیجر» و استودیوهای دیگر از جمله Curve Digital, Hardlight, Hinterland, Spilt Milk Studios, Team 17 و Torn Banner شرکت خواهند داشت.

همچنین برندهای «آنریل»، «گیم‌میکر» و «یونیتی» در این پروژه سهیم هستند و ابزارهای بازی‌سازی خود را به صورت رایگان در اختیار بازی‌سازان قرار می‌دهند.

warchild

«میلس یاکوبسن» رییس استودیوی Sports Interactive و برگزار کننده‌ی اصلی این همایش می‌گوید: “کاری که بنیاد «جنگ، کودک» می‌کند فوق‌العاده است. همه چیز حول یک محور ساده می‌چرخد: هیچ کودکی جنگ به راه نینداخته در نتیجه هیچ کودکی نباید در معرض هیچ جنگی قرار گیرد.”

وی اضافه می‌کند:

“فرقی نمی‌کند فعالیت این بنیاد نجات بچه‌های سرباز در کنگو باشد، یا کمک‌های بهداشتی درمانی به کودکان افغانستان، یا مهیا کردن مکان‌های امن برای پناهندگان سوری، یا هر جای دیگر، هر کجای دنیا که این بنیاد فعالیتی ارائه بدهد، قدمی برای ساخت یک دنیای بهتر برای کودکانی که مجبور به زندگی در جنگ هستند برداشته شده است.”

وی همچنین در مورد همایش می‌گوید:

“این‌که تعداد زیادی استودیو در این مدت کم برای شرکت در این همایش ابراز تمایل کردند هیجان‌انگیز و خوش‌حال‌کننده است. امیدوارم که در ادامه استودیوهای بیشتری به ما در کاری که علاوه بر سرگرمی و جایزه می‌تواند یک تغییر بزرگ برای کودکان سراسر دنیا به وجود آورد، ملحق شوند.”

War Child یک بنیاد خیریه است که از سال 1993 برای کمک به کودکان جنگ‌زده آغاز به کار کرد. در حال حاضر علاوه بر انگلستان که خاستگاه این بنیاد است، کشورهای هلند و کانادا نیز به آن ملحق شده‌اند.

به امید روزی که هیچ کودکی به هیچ نحوی درگیر جنگ نباشد.

eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.