Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فانتوم پین مرز فروش ۳ میلیون نسخه را پشت سر گذاشت

0

تبلیغی که از Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تعدادی از وب‌سایت‌های ژاپنی به چشم می‌خورند، حاکی از میزان فروش جهانی این بازی هستند.

این متن ژاپنی به این شکل است:

رکورد فروش جهانی بازی با شکستن مرز سه میلیون نسخه همراه است.

این رقم به طور قطع رکورد موفقیت آمیزی برای فانتوم پین محسوب می‌شود و می‌توان آن را حاصل دست‌رنج چند ساله‌ی کوجیما پروداکشنز دانست. از آن جایی که کونامی فعلا سود حاصل از فروش بازی در خرده فروشی‌ها را اعلام نکرده به نظر می‌رسد این رقم تنها برای فروش روز نخست بازی بوده است که اگر آن را با نسخه‌های قبلی مقایسه کنیم، فانتوم پین حالا به جایگاه فروش متال گیر سالید 4 رسیده است. این در حالی است که متال‌ گیر سالید 5 در هفته‌ی اول کم‌تر از بتمن و ویچر 3 فروش داشته است.

آن طوری هم که از واکنش هواداران نسبت به فانتوم پین بر می‌آید، ظاهرا آخرین متال گیری که کوجیما با همکاری کونامی می‌سازد، موفقیت بزرگ دیگری برای او محسوب می‌شود. در حال حاضر آینده‌ی کاری کوجیما و یا سری متال گیر در هاله‌ای از ابهام است.

dualshockers

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.