Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دانلود کمیک : کمیک «مکس دیوانه»

0

فیلم ” مکس دیوانه جاده خشم ” که اخیرا توانست موفقیت های بزرگی از دیدگاه مخاطبان و منتقدان برای کارگردان خود یعنی ” جرج میلر ” به ارمغان بیاورد دارای یک سری محدود کمیک است. وظیفه ی انتشار این سری محدود با انتشارات ” ورتیگو ” وابسته به ” دی سی کمیکز ” بود. تمامی اتفاقات این سری کامیک ها قبل از شروع فیلم جاده خشم را نشان می دهد که برخی ابهامات داستانی در پی فیلم را جبران می کند. در ادامه می توانیم با این عناوین آشنا شده و آن ها را دانلود کنیم.



1- مکس دیوانه : ناکس و ایمورتان جو ( برای دانلود بر روی اسم عنوان کلیک کنید )
وقایع این کمیک شامل داستان ” ناکس ” و اینکه او چطور به ارتش ایمورتان جو می پیوندد. همینطور در ادامه ی آن می توان فهمید که  ” ایمورتان جو ” که بوده و چطور به قدرت رسیده است.




2- مکس دیوانه : فیوریوسا

داستان این کمیک در رابطه با شخصیت ” فیوریوسا ” و همسران ایمورتان جو است. اینکه آن ها چطور تصمیم گرفتند که از دست جو و افرادش فرار کنند تا راهی سرزمین سبز شوند.


3- مکس دیوانه : مکس – قسمت اول
در طول فیلم برای مخاطبان سوالات زیادی پیش آمد. اینکه ” مکس ” کیست؟ و آن فلش بک ها در طول فیلم در رابطه با چه کسانی بود؟ داستان این کمیک تقریبا جواب سوالات شما را خواهد داد.



4- مکس دیوانه : مکس – قسمت دوم
در ادامه وقایع قسمت اول کمیک اختصاصی شخصیت مکس قسمت دوم آن نیز منتشر شد. همان طور که از کاور آن پیداست در طول داستان خواهیم فهمید که شخصیت دختربچه کیست و چرا مکس در رابطه با او احساس گناه می کند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.