Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فال‌آوت ۴ دارای محتوای سیزن پَس خواهد بود؛ مادهای بازی در راه پلی‌استیشن ۴

0

بتزدا، ناشر عنوان مورد انتظار فال‌آوت 4 تایید کرد که این عنوان در کنار آپدیت‌های عادی که برای تمامی کاربران عرضه‌ می‌شود، شامل محتوای سیزن پس نیز خواهد بود.

محتوای سیزن پس بازی – که شامل تمام دی‌ال‌سی‌های بازی پس از عرضه خواهد شد – با قیمت سی دلار قابل خرید خواهد بود که اوایل سال آینده منتشر خواهد شد.

بتزدا هم‌چنین ادامه داد:

“بر اساس آن چه که تجربه از عناوین آبلیویون، فال‌آوت 3 و اسکایریم برای هواداران باقی مانده، می‌دانیم که این محتوا حداقل 40 دلار ارزش دارد و اگر از این مقدار بیش‌تر شود، محتوای اضافی در قالب سیزن پس عرضه خواهد شد.”

آپدیت‌های عادی هم در کنار انتشار بازی، عرضه می‌شوند و فقط مختص به فیکس کردن باگ‌ها نیستند و با نوآوری‌های جدید همراه‌‌اند. بتزدا می‌گوید که آن‌ها قصد دارند با همکاری مخاطبان همان ویژگی‌هایی را به بازی اضافه کنند که آن‌ها می‌خواهند.

کیت جدیدی تحت عنوان Creation Kit که اوایل سال آینده عرضه می‌شود، به مادسازها این اجازه را می‌دهد که برای فال‌آوت 4 اقدام به ساخت مادهای متنوع نمایند. همان طور که در E3 2015 مشخص شد، مادهای بازی علاوه بر پی‌سی برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند و امروز تایید شد که کاربران پلی‌استیشن 4 نیز از این قاعده مستثنا نیستند.

فال‌آوت 4 در تاریخ دهم نوامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.