Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی پی‌سی «نید فور اسپید» با تاخیر منتشر خواهد شد

0

الکترونیک آرتز و گوست گیمز – استودیوی سازنده – روز گذشته اعلام کردند که ریبوت در دست ساخت عنوان نید فور اسپید/ Need for Speed با تاخیر در سال 2016 عرضه خواهد شد.

استودیوی گوست گیمز در همین راستا دلیل این تاخیر را منطبق نبودن انتظارات هواداران با پورت نسخه‌ی پی‌سی اعلام کرد و گفت که زمان بیشتری را برای کار کردن روی این پورت نیاز دارد.

بهار 2016 از نظر سازنده زمان بهتری برای عرضه این بازی خواهد بود به طوری که آن‌ها بتوانند محصول بهتری را به هواداران ارائه کنند. گوست گیمز یکی از نمونه‌های این تاخیر را ارائه‌ی فریم‌ریت ثابت ذکر کرد که به نظر همه تاثیر به‌سزایی در اجرای روان بازی‌ها دارد.

از طرفی انتظار بیشتری از جلوه‌های بصری نسخه‌ی پی‌سی این ریبوت می‌رود که کار و تلاش بیشتری را از سوی سازنده می‌طلبد.

نسخه‌ی پی‌سی نید فور اسپید با تمام محتواها و به‌روزرسانی‌های که تا آن زمان برای نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شوند، به بازار عرضه خواهد شد. با این حال هم‌چنان کاربران می‌توانند سوم نوامبر (آبان ماه 94) منتظر عرضه‌ نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بازی باشند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.