Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کپکام از رزیدنت اویل در سبک تیراندازی اول شخص رونمایی کرد

2

شرکت کپکام از یک بازی رزیدنت اویل جدید در سبک تیراندازی اول شخص رونمایی کرد. این بازی که Resident Evil Umbrella Corps نام دارد و قرار است در سال 2016 برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود، یک قسمت فرعی از این سری بازی پرطرفدار این شرکت است.

آن‌چه که فعلا از این بازی می‌دانیم، یادآور دو بازی رزیدنت اویل: راکون سیتی و ندای وظیفه است. کپکام تقریبا یک چیزی تو همین مایه‌ها ساخته تا به خورد طرفداران بدهد. سبک بازی، تیراندازی رقابتی است و در آن می‌توانید زامبی‌ها را به رگبار بگیرید، یا جلوی رگبار تیم رقیب‌تان بیاندازید.

Eurogamer

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    اگه بخواد اینجور باشه بنظرم دیگه بازی های RE رو نسازن بهتره.حتی نسخه 7 بازی هم اصلا جالب نخواهد بود.اگه سری دوم انیمیشن RE دیده باشین میفهمین منظورم چیه.دیگه حضور لیون وکریس در سری بازیهاش کلیشه ای و تکراری شده،لیون که دیگه بدتر.باید از شخصیت اصلی جیل ولنتاین هم استفاده بشه و همین طور بری برتون و ربکا چمبرز

    1. سعید زعفرانی می‌گوید

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.