Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اسپیسی فاش کرد: در «خانه‌ی پوشالی» رو به دوربین با چه کسی حرف می‌زند؟

0

اگر سریال درام-سیاسی شبکه‌ی نت‌فلیکس را دیده باشید می‌دانید که کوین اسپیسی بازیگر نقش اصلی این سریال «فرانک آندروود» در مواقعی، دیوار چهارم را می‌شکند و خیره به دوربین حرف می‌زند. مسلما قرار است این صحبت‌ها یک مخاطب داشته باشند.

اسپیسی در مصاحبه‌ی اخیر خود، در پاسخ به سوال مجری بعد از این‌که وارد نقش خود در «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards) شد و لهجه‌ی جنوبی آندروود را گرفت، به همان شکلِ مرسوم سریال به دوربین خیره شد و گفت:

“وقتی دارم مستقیما خیره به دوربین نگاه می‌کنم، مخاطب من فقط و فقط یک مرد است، و آن کسی نیست جز دونالد ترامپ.”

وی بعد به مجری رو کرد و گفت: “حالا همه‌اش قابل درکه، نه؟”

دونالد ترامپ، سیاست‌مدار و چهره‌ی شناخته شده‌ی امریکایی است که در حال حاضر عضو برجسته‌ی جبهه‌ی جمهوری‌خواهان است و یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری به حساب می‌آید. ترامپ علاوه بر فعالیت‌های سیاسی، چندین سال است که مجری برنامه‌های تلویزیونی است و فعالیت‌های اقتصادی هم می‌کند. وی برای مواضع سیاسی ضد اوبامای خود و جمله‌ی تبلیغاتی “قرار است کشورمان را دوباره به یک کشور فوق‌العاده تبدیل کنیم” مشهور است.

thehill

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.