Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تاریخ انتشار عنوان «شاهد» مشخص شد

0

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره خالق عنوان زیبای Braid تاریخ انتشار بازی جدید خود را اعلام کرد.

آقای «جاناتان بلو» خالق شاهکاری به نام Braid به تازگی و پس از ماه‌ها سکوت، تریلر جدیدی از عنوان در حال ساخت خود با نام The Witness منتشر کرد. خبر خوب اینکه در پایان این تریلر تاریخ انتشار بازی نیز مشخص شد.

عنوان «شاهد» قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2016 (6 بهمن 1394) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

عنوان «شاهد» که یک بازی معمایی و با زاویه دوربین اول شخص است، در ابتدا قرار بود دو سال پیش و در زمان لانچ پلی‌استیشن4 منتشر گردد.

بلو در وبلاگ پلی‌استیشن می‌گوید:

“ما در ابتدا فکر کردیم که «شاهد» می‌تواند در پایان بازه زمانی لانچ پلی‌استیشن4 منتشر شود؛ اما…..چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود داشت.

من فکر کردم وقتی بازی در دستان شماست، شما آن را پیچیده و عمیق خواهید یافت. و همچنین متفاوت از هر بازی دیگری که تا به حال تجربه کردید.

من دریافتم که زمان به پایان رساندن بازی بین 8 تا 12 ساعت است. البته محصول نهایی‌ای که ما ساختیم تقریبا ده برابر بزرگتر از این است.

اگر شما از آن‌هایی هستید که بازی‌ها را به صورت کامل انجام می‌دهید و بازی را می‌چلانید، باید 80 ساعت و یا حتی 100 ساعت برای بازی وقت بگذارید. برای کسانی که نمی‌خواهند بازی را کامل کنند، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد.”

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.