Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ده بازی از برترین بازی‌های تنیس اندرویدی + دانلود

0

اگر شما از جمله طرفداران ورزش تنیس هستید و به دلایل مختلف مانند نبود امکانات ورزشی و یا هزینه بالای این ورزش امکان حضور در زمین مسابقه را ندارید حداقل می‌توانید بر روی گوشی هوشمند خود از شبیه‌ساز این ورزش لذت ببرید.

در صورتی که شما از دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید بهره می‌برید بد نیست بدانید که بازی‌های با کیفیت زیادی برای این رشته ورزشی عرضه شده‌اند که در ادامه به ده مورد از برترین‌های آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

بازی تنیس 3D Tennis

این بازی در میان طرفداران بازی‌های تنیس بسیار محبوب بوده که یکی از دلایل اصلی آن استفاده از قوانین واقعی ورزش تنیس است.

3D-Tennis

کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت در جهت مناسب به توپ ضربه بزنند و در طول بازی نیز می‌توانید به‌طرق مختلف از کشیدن انگشت بر روی صفحه به‌منظور ایجاد چرخش‌های زیبا استفاده کنید. این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی و یا به روش آسانتر از طریق لینک پائین از کافه‌بازار دانلود کنید.

Bazaar-Badge-Lightبازی Play Tennis

این بازی نیز از جمله بازی‌های محبوب است که علاوه بر بهره‌مندی از مشخصات گرافیکی بالا به گزینه‌هایی مانند امکان رقابت با ورزشکاران 12 کشور مختلف و شرکت در چهار تورنمنت تجهیز شده است.

Play-Tennis

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی و یا به روش آسانتر از طریق لینک پائین از کافه‌بازار دانلود کنید.

Bazaar-Badge-Lightبازی Virtua Tennis Challenge

برای اکثر دوستداران ورزش تنیس، بازی Virtua Tennis Challenge نیازی به هیچ مقدمه‌ و توضیحی ندارد. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود بوده و از گرافیکی عالی بهره‌مند شده است.

Virtual-Tennis

این بازی این امکان را به شما خواهد داد تا با انتخاب کلیه ستارگان محبوب دنیای تنیس به رقابت با حریفان بپردازید. این بازی توسط شرکت سگا تولید شده و اگر چه یکی از بهترین بازی‌های تنیس موجود در پلی‌استور است اما قیمت آن 4.99 دلار اعلام شده است. این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی دریافت کنید.

بازی Stick Tennis

وقتی صحبت از بازی‌های سبک ورزشی می‌شود به‌نظر می‌رسد همواره باید منتظر عرضه نسخه کارتونی بازی‌های یادشده باشیم و در خصوص بازی تنیس نیز همین روند را شاهد هستیم. Stick Tennis این امکان را به شما خواهد داد تا به عنوان ستاره محبوب خود در دنیای تنیس بازی کنید و با طی کردن مراحل ترقی در تورنمنت‌های مختلف حضور پیدا کنید.

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی و یا به روش آسانتر از طریق لینک پائین از کافه‌بازار دانلود کنید.

Stick-Tennis

Bazaar-Badge-Lightبازی Tennis Champion 3D

همانند بازی 3D Tennis این بازی که نامی تقریبا مشابه هم دارد از قوانینی فیزیکی به‌منظور زیبا و واقعی‌تر شدن هرچه بیشتر حس بازی و تجربه آن بهره می‌برد.

Tennis-Champion-3D

از سوی دیگر این بازی تمرکز کاملی بر روی قابلیت‌های بازی چندنفره با گزینه‌های بازی آنلاین مقابل دیگر بازیکنان در قالب صفحه نمایش تقسیم شده دارد. این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی دانلود کنید.

بازی Stickman Tennis 2015

Stickman Tennis  از جمله بازی‌هایی است که با تغییراتی کلی، بازی‌های ورزشی را با شکل و شمایلی جدید در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در صورتی که شما طرفدار این سبک از بازی‌های ورزشی هستید مطمئنا این بازی شما را نا امید نخواهد کرد.

Stickman-Tennis-2015

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی و یا به روش آسانتر از طریق لینک پائین از کافه‌بازار دانلود کنید.

Bazaar-Badge-Light

بازی Puppet Tennis-Forehand topspin

در صورتی که به دنبال بازی با ظاهری سرگرم‌کننده به جای گرافیک خسته‌کننده و یکنواخت هستید مطمئنا بازی بهتری از Puppet Tennis نخواهید یافت. در این بازی بازیکنان با سرهای بزرگ‌شده و جالب، لحظات خوش و زیبایی را در رقابت‌ها برای شما رقم خواهند زد.

Puppet-Tennis

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی و یا به روش آسانتر از طریق لینک پائین از کافه‌بازار دانلود کنید.

Bazaar-Badge-Lightبازی Flick Tennis

اگر شما خواستار هیجان بازی‌های تنیس البته با چاشنی اضافه هستید مطمئنا باشید Flick Tennis گزینه‌ای جالب برای شما خواهد بود. این بازی از گیم‌پلی زیبا و داستان مانند بهره می‌برد.

Flick-Tennis

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی دانلود کنید.

بازی  Tennis 3D – World Championship

بازی بعدی نیز از جمله بازی‌های سه‌بعدی تنیس است و این بدان‌معناست که بیش از هرچیز به فیزیک بازی توجه شده است. امکان رقابت در 10 کشور مختلف و یا وقت‌گذراندن در رقابت‌های نفس‌گیر و حتی امکان استفاده از یک بازی سریع و چنددقیقه‌ای تنها برای پرکردن اوقات فراغت از جمله ویژگی‌های این بازی است.

Tennis-3D-World-Championship

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی دانلود کنید.

بازی Virtual Table Tennis 3D

حسن ختام لیست پیشنهادی ما بازی است که برای دوستداران تنیس روی میز طراحی شده است. در قالب این بازی شاهد انیمیشن‌های رندرشده سه‌بعدی هستید که امکان اجرای بازی در 30 سطح مختلف را می‌دهند.

Virtual-Table-Tennis-3D

این بازی را می‌توانید از گوگل‌پلی و یا به روش آسانتر از طریق لینک پائین از کافه‌بازار دانلود کنید.

Bazaar-Badge-Lightاینها از نظر ما بهتری بازی‌های تنیس عرضه شده برای اندروید هستند اگر شما بازی تنیس دیگری سراغ دارید که شایسته قرار گرفتن در این لیست است حتما به ما معرفی کنید.

فارنت

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.