Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یوبی‌سافت رسما از Far Cry Primal رونمایی کرد

0

اگر امروز شایعات رونمایی از نسخه‌ی جدید فارکرای را با گیم‌نیوز دنبال کرده باشید، در جریان جزئیات اخبار پیرامون آن هستید. یوبی‌سافت در نهایت به طور رسمی از نسخه‌ی جدید این سری با نام کامل Far Cry Primal رونمایی کرد.

همان طور که احتمال می‌رفت بازی در حال و هوای دوران عصر حجر – ده هزار سال پیش از میلاد مسیح – جریان دارد. دوره‌ای که ماموت‌ها و ببرهای دندان شمشیری حاکمان حقیقی زمین بوده‌اند. شخصیت اصلی بازی که «تاکار» نام دارد به عنوان آخرین عضو گروه شکار در منطقه‌ای به نام «اوروس» در حال بقا است.

یوبی‌سافت ادعا می‌کند که این بازی قرار است واقعا کنترل یک شخصیت عصر حجری را به مخاطب دهد و البته او در داستان ماجراجویی و بقای‌اش تنها نیست و کاراکترهای دیگری او را همراهی می‌کنند. بدین ترتیب برای بقا پلیر نیاز به اسلحه‌های دست ساز خود با استفاده از سنگ و چوب و.. دارد. ساختن این ابزارهای دست ساز آن هم در این دوره شاید منحصر به‌فردترین قابلیت این نسخه از بازی باشد.

در تریلری که از بازی به نمایش در آمد شاهد از پا در آوردن یک ماموت به‌وسیله‌ی نیزه و کمان بودیم که در نوع خود تجربه‌ی جالب به نظر می‌آید.

یوبی‌سافت مونترال با همکاری چندین استودیوی ریز و درشت دیگر یوبی‌سافت مثل تورنتو، شانگهای و کیِو مشغول ساخت این بازی است. بازی در تاریخ بیست و سوم نوامبر سال جاری – اواخر اسفندماه – ابتدا برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و با تاخیری یک ماهه در ماه مارس برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.