Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بهترین بازی‌های سایبرپانک برای پی‌سی – قسمت دوم

0

سایبرپانک و تکنولوژی، دست در دست هم به حیات ادامه می‌دهند. همین اتفاق باعث شده که بازی‌های زیادی در این سبک برای رایانه‌های شخصی ساخته شوند. سایبرپانک یک ژانر فراگیر است و بازی‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، به نحوی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند. نکته‌ای که در تدارک این لیست به آن توجه شده، کیفیت بازی‌های معرفی شده است. بنابراین سراغ هر کدام از این بازی‌ها که بروید، مطمئنا اوقات سایبرپانکی خوشی را سپری خواهید کرد!

_EZbh-7MEhZT.840x0.Vdef9Kkm

یک بازی ماجرایی اشاره و کلیک سایبرپانک دیگر از استودیوی Wadjet Eye Games که این‌بار داستان دو شخصیت جذاب در کوچه پس کوچه‌های یک شهر دیستوپیایی را روایت می‌کند.

H_VTZhxQZ4Db.840x0.Vdef9Kkm

یک بازی استراتژی همزمان در یک ستینگ دیستوپیایی که احتمالا بهترین بازی از سری سندیکا است. و هیچ رقمه به سندیکای تیراندازی اول شخصی که چند سال پیش الکترونیک آرتز عرضه کرد شبیه نیست. بلکه با بازی خیلی خیلی بهتری سر و کار داریم.

FH4J_e8O9IQ6.840x0.Vdef9Kkm

اجازه ندهید گرافیک ساده و هزینه ساخت کم شما را فریب بدهند، این بازی یکی از بهترین نمونه‌های مخفی‌کاری بر اساس سیستم بعد از دئوس اکس است. در این بازی داستان فوق‌العاده‌ای به بهترین شکل ممکن روایت می‌شود و در کنار آن مراحل بسیار بزرگ با آزادی عمل بالا آن را ممتاز می‌کنند.

U4BOaCXtQt98.840x0.Vdef9Kkm

Anachronox

این بازی در سال 2001 توسط Ion Storm با استفاده از انجین «کویک 2» ساخته شد، یک نقش‌آفرینی سایبرپانک است که به خاطر حس شوخ‌طبعی و شخصیت‌های متفاوت و عجیبی که دارد ماندگار شده. از جمله بازی‌های لیست که به شدت توصیه می‌شود.

KNbRbinP1clf.840x0.Vdef9Kkm

این بازی در واقع ژاپنی شده‌ی تیراندازی سوم شخص «چرخ‌های جنگ» است. در بازی شما هم‌تیمی‌هایی دارید که در مورد عمل‌کردتان نظر می‌دهند و بر اساس اتفاقات بازی اعتماد شما را جلب یا دفع می‌کنند.

-yuObsyghKz-.840x0.Vdef9Kkm

بعید بود که اسم این بازی در این لیست دیده شود اما طراحی FFVII کاملا سایبرپانک است. مخصوصا طراحی شهر آینده‌نگرانه‌ی میدگار، که در واقع زاغه‌هایی در زیر زمینِ مناطقی است که شهری ثروتمند را می‌سازد.

Fz0SNiV5HNEl.840x0.Vdef9Kkm

حتما شما هم در فیلم‌ها و بازی‌های سایبرپانک لحظاتی که شخصیت‌های داستان با کامپیوترها کار می‌کنند را دیده‌اید. اما برای تجربه‌ی همان حس باید این بازی را که سازنده‌های DEFCON در سبک معمایی هکری ساخته‌اند بازی کنید.

ROul6zbx6EWl.840x0.Vdef9Kkm

بازی تیراندازی اول شخص/ترسناک/نقش‌آفرینی سیستم‌شاک نمونه‌ای فراموش‌نشدنی از سایبرپانک است که بعدا به منبع الهام و دست‌مایه‌های اصلی ساخت بایوشاک تبدیل شد. این بازی احتمالا به خاطر آنتاگونیست فوق‌العاده‌ی خود معروف است.

FXCgrUGPABEp.840x0.Vdef9Kkm

یک بازی اکشن خوش استیل متوسط، که در یک دنیای بسیار خوشگل می‌گذرد. پاریس آینده‌نگرانه‌ای که این بازی ترسیم می‌کند یک تصویر به یادماندنی و دیدنی است و برخی از مضامین سایبرپانکی که در داستان وجود دارند خیلی خوب از کار در آمده‌اند.

قسمت اول

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.