Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی جدید استودیوی کوانتیک دریم تحت عنوان Detroit معرفی شد + ویدئو

0

در جریان همایش امشب سونی در پاریس، استودیوی کوانتیک دریم بازی انحصاری جدیدشان که از قبل خبر ساخت‌اش را داده‌ بودند به نمایش گذاشتند.

این بازی که Detroit: Become Human نام دارد، ساخته‌ی جدید دیوید کیج و تیم کوانتیک دریم است. بر اساس اطلاعاتی که کیج روی استیج منتشر کرد، این بازی قرار است بر اساس دموی Kara که چند سال پیش برای پلی‌استیشن 3 عرضه شده بود، ساخته شود.

این بازی راجع به شبه‌انسان یا در واقع “ربات‌های انسان‌نما” است که طبق صحبت‌های کیج، پا را فراتر از برنامه‌ای که برای آن‌ها نوشته شده می‌گذارند تا جایی که باعث تغییر و تحول در بشریت می‌شوند. این تحولات مربوط به سوالاتی در مورد پیچیدگی‌های انسان‌ها و دنیای اطراف ما خواهد بود.

دیوید کیج در ادامه گفت:

“خیلی از کسانی که پیش‌تر دموی کارا را بازی کرده بودند، از این که یک آدم مکانیکی چطور می‌تواند دارای احساسات شود تعجب کردند و در نتیجه در پایان وقتی او کارخانه را ترک می‌کرد همه منتظر بودند تا سرنوشت او را در آینده ببینند. ما سعی کردیم دنیای آینده‌ای که پیش روی‌مان داریم و قرار است با انسان‌نماهایی مثل کارا روبرو شویم، روال دنیا به چه شکل دنبال می‌شود؟ آیا آن‌ها قرار است مثل چیزی که ما به آن‌ها برنامه دادیم عمل کنند یا پا را فراتر می‌گذارند؟”

به هر حال  فعلا جزئیات بیشتری در مورد گیم‌پلی بازی منتشر نشده و همه‌ی اطلاعات به تریلر رونمایی و چند تصویر محدود می‌شوند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.