Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کوجیما و سرنی به بازدید از جدیدترین فناوری های حوزه بازی سازی می روند

0

به نظر می‌رسد که جدایی از کونامی برای کوجیما نه‌تنها بد و تلخ نیست، بلکه بعد از این اتفاق به او خیلی خوش می‌گذرد!

امروز آقای «مارک سرنی» (Mark Cerny) طراح معماری کنسول پلی‌استیشن4، اولین پست خود را در توییتر قرار داد. اما فکر می‌کنید که این پست چه بود؟ چیزی نبود جز تصویری از خودش و «هیدئو کوجیما» افسانه‌ای.

kojima_and_cerny_1

کوجیما که مدتی است از شرکت کونامی خارج شده و به عنوان یک بازی‌ساز مستقل فعالیت می‌کند، به همراه سرنی به یک تور جهانی رفته که در آن قصد دارد تا با جدیدترین فناوری‌های مربوط به بازی‌سازی آشنا شود.

kojima_and_cerny_5

امروز سرنی و کوجیما تصاویری در توییتر منتشر کردند که مربوط به بازدید آن‌ها از یکی از استودیو‌های مربوط به فناوری «پرفورمنس کپچر» (Performance Capture) است. استودیویی که ضبط میان‌پرده‌ها و انیمیشن‌های عناوین The Last of Us و The Order 1886 در آن صورت گرفته است.

kojima_and_cerny_6kojima_and_cerny_2

تهیه‌کننده استودیوی مستقل Kojima Productions آقای «کن ایچیرو ایمایزومی» (Ken-ichiru Imaizumi) در توییتی عنوان کرده که این تور یک تور پیشرفته خواهد بود. در طی این بازدید کوجیما اجازه داد تا یک اسکن سه‌بعدی از صورت وی گرفته شود.

kojima_and_cerny_3kojima_and_cerny_4

با درصد قطعیت بالا می‌توان گفت که هدف نهایی این بازدیدهای کوجیما، استفاده از بهترین فناوری‌های ممکن در بازی آینده‌اش خواهد بود.

کوجیما و افرادش در استودیوی مستقل‌اش حال که از کونامی جدا شده‌اند، به دنبال یک ساخت بازی مستقل هستند و می‌خواهند پس از 30 سال بازی‌ای به غیر از Metal Gear Solid و Zone of The Enders بسازند. این بازی تحت حمایت شرکت سونی ساخته خواهد شد و قرار است برای رایانه‌های شخصی و پلی استیشن4 منتشر شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.