Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همکاری جدید یوبی سافت در زمینه واقعیت مجازی

0

شرکت یوبی‌سافت به‌تازگی تایید کرده که با شرکت SpectreVision که توسط Elijah Wood، Daniel Noah و Josh C. Waller تاسیس شده است، در زمینه ساخت محتوای تعاملی واقعیت مجازی قرارداد همکاری بسته است.

البته اگر فکر می‌کنید که این همکاری برای ساخت یک بازی براساس واقعیت مجازی است باید بگویم که این قضیه هنوز مشخص نیست؛ چون که در طی این تایید این قضیه اشاره‌ای به بازی‌های کامپیوتری نشده و شرکت SpecreVision نیز در زمینه بازی‌های کامپیوتری فعالیتی ندارد. البته از سابقه فعالیت این شرکت می‌توان حدس زد که این همکاری برای ساخت یک محتوای ترسناک است.

رئیس بخش واقعیت مجازی یوبی‌سافت آقای «پاتریک پلورد» (Patrick Plourd) در این باره می‌گوید:

“ما از همکاری با تیم SpectreVision برای کار بر روی یک محتوای تعاملی واقعیت مجازی هیجان زده شدیم. به عنوان سازنده سرگرمی‌های تعاملی، تخصص آن‌ها در ساخت فیلم ترسناک برای ما هیجان‌انگیز است و ما به دنبال همکاری‌ای هستیم که در نهایت یک تجربه واقعیت مجازی فراموش‌نشدنی را به طرفداران عرضه کند.”

شرکت یوبی‌سافت به‌تازگی فعالیت‌هایی در عرصه واقعیت مجازی انجام داده که مهم‌ترین‌شان رونمایی از عنوان Eagle Flight برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن4 بود. حال با همکاری یوبی‌سافت با SpectreVision به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد یک عنوان ترسناک در زمینه واقعیت مجازی بسازد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.