Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مقایسه گرافیکی: Rise of the Tomb Raider در پی‌سی چگونه است؟

0

«ظهور مقبره نورد» ادامه‌ای است بر ریبوت سری بازی‌های محبوب مقبره نورد با محوریت شخصیت دوست داشتنی لارا کرافت که حالا شاهد عرضه‌ی آن برای رایانه‌های شخصی هم هستیم. این بازی که در بدو انتشار در انحصار زمانی کنسول‌های مایکروسافت ایکس‌باکس بود، فعلا تنها برای پی‌سی عرضه شده و در آینده برای کنسول سونی نیز منتشر خواهد شد.

در حال حاضر نسخه‌ی پی‌سی این بازی در سایت متاکریتیک میان‌گین نمره‌ی 87 را دارد که آن را در رده‌ی بازی‌های عالی امسال قرار می‌دهد. در ادامه می‌توانید مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی را مشاهده کنید:

  • OS: Windows 7 64bit
  • Processor: Intel Core i3-2100 or AMD equivalent
  • Memory: 6 GB RAM
  • Graphics: NVIDIA GTX 650 2GB or AMD HD7770 2GB
  • DirectX: Version 11
  • Storage: 25 GB available space

نسخه‌ی ایکس‌باکس این بازی را در گیم‌نیوز نقد کرده‌ایم. در بخشی از این نقد آمده است “از نظر طراحی محیط و بخش گرافیک فنی و هنری، بازی تقریبا بی‌نقص است. طراحی و مدلینگ شخصیت‌ها مخصوصا لارا، عالی است. فناوری موشن کپچر مورد استفاده کریستال داینامیکس کار خودش را به بهترین نحو انجام داده و حرکات صورت و بدن لارا بسیار خوب از آب در‌آمده اند. همچنین طراحی محیط و جهان بازی نیز بسیار خوب صورت گرفته است و منظره‌های طبیعی و بناها و مقبره‌های باستانی به بهترین شکل به نمایش درمی‌آیند.” اما اگر کنجکاوید که بدانید نسخه‌ی پی‌سی این بازی چگونه عمل کرده و چه ویژگی‌های گرافیکی دارد، بد نیست ویدئوهای مقایسه‌ی گرافیکی بازی را در ادامه تماشا کنید:

عمل‌کرد بازی در رایانه‌های شخصی:

 

مقایسه بازی با حداقل و حداکثر تنظیمات در نسخه‌ی پی‌سی:

مقایسه گرافیکی دیجیتال‌فاندری بین نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان:

مقایسه گرافیک بازی در پی‌سی و ایکس‌باکس وان:


اجرای بازی با تنظیمات گرافیکی انویدیا:

گالری تصاویر منتشر شده از نسخه‌ی پی‌سی این بازی را هم این‌جا مشاهده کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.