Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مقایسه گرافیکی: بتای «دیویژن» در پی‌سی و پلی‌استیشن ۴ چگونه است؟

0

دیجیتال فاندری به سراغ نسخه‌ی بتای عنوان «دیویژن» هم رفته و راندمان گرافیکی این بازی در نسخه‌های پی‌سی و پلی‌استیشن 4 را با هم مقایسه کرده است. به نظر می‌رسد که بازی «دیویژن» در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

از نتایج به دست آمده در تست بازی می‌توان به این موضوع اشاره کرد که ظاهرا شما برای این‌که بتوانید بازی را با نرخ فریم 60 قاب بر ثانیه اجرا کنید به بهترین سخت‌افزارهای روز نیاز خواهید داشت، اما اگر اندکی از انتظارات خود کم کنید، این بازی هم با شما راه می‌آید و تجربه‌ی خوبی را خواهید داشت. نسخه‌ی پی‌سی بازی همچنین در برخی از موارد نسبت به پلی‌استیشن 4 پیشی می‌گیرد. یکی از برتری‌های نسخه‌ی پی‌سی کیفیت بهتر سایه‌ها و همچنین عدم بارگیری اشیای دور دست پیش از رسیدن به آن‌ها است که بر خلاف نسخه‌ی کنسولی، مانع از دیده شدن اشیا قبل از قرارگرفتن آن‌ها در محدوده‌ی دید شما می‌شود.

دیجیتال فاندری تصریح می‌کند که کیفیت بافت‌ها در هر دو نسخه یکسان است، اما نرخ فریم بالاتر و کنترل روان‌تر باعث جذاب‌تر شدن بازی در نسخه‌ی رایانه‌های شخصی می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.