Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مادهای جدید «فال‌اوت ۴» زره‌ بتمن، گودزیلا و ترمیناتور را به بازی اضافه می‌کنند

0

فال‌اوت 4 یکی از مهم‌ترین بازی‌های سال گذشته بود که می‌توان ساعت‌ها در دنیای ویست‌لندی آن به گشت و گذار پرداخت و خسته نشد. با این حال یکی از ملزومات این امر استفاده از مادهایی است که به مرور با خلاقیت سازنده‌های‌شان منتشر می‌شوند و محتوای اضافی را در بر دارند.

یکی از این مادسازهای خوش ذوق به اسم JayButzer007 در حرکتی جالب زره‌ شخصیت‌های معروف دنیای کامیک‌های دی‌سی مثل بتمن، سوپرمن و گرین لنترن را به بازی اضافه کرده است. تصاویری پس از نصب این ماد و ظاهر شخصیت بازی به دست ما رسیده که شما را به دیدن آن‌ها دعوت می‌کنیم.

به دیگر مادهای این دسته می‌توانید از لینک‌های زیر دسترسی پیدا کنید:

دو مدل دیگر از شخصیت معروف گرین لنترن در رنگ‌های قرمز و نارنجی بازسازی شده که از طریق پروفایل سازنده‌ی ماد می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

دیگر نوآوری جالب مربوط به سازنده‌ی دیگری می‌شود که سعی در بازسازی یک گودزیلا در دنیای فال‌اوت را داشته است. کاربر Neeher که سازنده‌ی ماد گودزیلایی به اسم Gojira از دسته دث‌کلاو است، موفق به بازسازی آن در ویست‌لند فال اوت شده است که تصویر آن در ادامه قابل مشاهده است.

fallout_4_mods_godzilla

و اما آخرین ماد خلاقانه‌ای که امروز قصد معرفی آن را داریم، مربوط به بازسازی شخصیت‌های ترمیناتور در دنیای فال اوت است. سازنده‌ی این ماد AerysTMD با قریحه‌ی سینمایی خودش توانسته تیم ترمیناتور را خیلی دقیق طراحی کند. بهترین طراحی هم مربوط به چهره و بدن آرنولد شوارتزنگر قهرمان سری فیلم‌های ترمیناتور است.

fallout_4_mods_terminator

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.