Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار رزیدنت اویل ۴ و ۵ و ۶ برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی

0

ظاهرا شرکت کپکام قصد ندارد به این زودی‌ها بی خیال «رزیدنت اویل» هایی شود که قبلا عرضه کرده است.

شرکت کپکام دیروز اعلام کرد که قصد دارد نسخه‌های چهارم، پنجم و ششم از سری «رزیدنت اویل» را برای کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت منتشر کند. البته این عناوین به ترتیب انتشار عرضه نمی‌شوند و اولین عنوانی که منتشر می‌شود «رزیدنت اویل 6» خواهد بود. این عنوان قرار است در ماه مارس سال جاری میلادی برای ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن4 و با قیمت 20 دلار/ 20 یورو / 16 پوند عرضه شود. نسخه نسل هشتمی این عنوان دارای محتوای بیشتری همچون لباس و چیزهای دیگر خواهد بود. عنوان بعدی «رزیدنت اویل 5» خواهد بود که در تابستان منتشر می‌شود و در نهایت «رزیدنت اویل 4» در پاییز سال جاری عرضه می‌شود.

کپکام تایید کرده که نسخه‌های فیزیکی این عناوین در آمریکا موجود خواهد بود. البته جزئیات این نسخه‌ها به همین جا ختم می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا این عناوین با گرافیک بهبود‌یافته و در حد نسل هشتم عرضه می‌شوند و یا اینکه همان گرافیک سابق خود را خواهند داشت.

کپکام در کنار این خبر تریلری نیز منتشر کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

کمتر از یک ماه دیگر به سالگرد بیست سالگی سری «رزیدنت اویل» باقی‌مانده است و این‌طور که به نظر می‌رسد، کپکام قصد دارد تا آن موقع اطلاعات هیجان‌انگیز زیادی تحویل‌مان دهد. در طی یکی دو سال اخیر کپکام سیاست بازسازی و عرضه دوباره عناوین قبلی سری را پیش گرفته و می‌توان حدس زد که با این کار می‌خواهد مخاطبان جدید خود در نسل هشتم را برای یک عنوان جدید دیگر در سری «رزیدنت اویل» آماده کند.

نظر شما چیست؟ آیا عنوان جدیدی در سری «رزیدنت اویل» در حال ساخت است؟

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.