Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آیا بازیگر «جنگ های ستاره ای» لاراکرافت جدید سینما خواهد بود؟

0

سال گذشته میلادی یکی از موفق‌ترین سال‌ها برای صنعت سینما بود. در سال 2016 عناوینی همچون «سریع و خشن 7»، «دنیای ژوراسیک» و «انتقام‌جویان 2» عرضه شدند که موفق به فروش بیش از یک میلیارد دلار شدند و همچنین جزو ده فیلم پرفروش برتر تاریخ قرار گرفتند. اما در این بین بیشترین موفقیت را هفتمین فیلم از سری «جنگ‌های ستاره‌ای» کسب کرد که با فروش بیش از 2 میلیارد دلار تبدیل به سومین پرفروش تاریخ در جهان و همچنین با فروش بیش از 900 میلیون دلار تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکا شد. این موفقیت علاوه بر اینکه نام بازیگران پیشکسوت سری همچون «مارک همیل» و «هریسون فورد» را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت، موجب شهرت بالای بازیگران جوان این فیلم شد. حال به‌تازگی خبرهایی درباره حضور یکی از همین جوان‌ها در جدیدترین قسمت از سری «مهاجم مقبره» شده است.

ظاهرا «دیزی ریدلی» (Daisy Ridley) بیست و سه ساله که نقش «ری» (Rey) در «جنگ‌های ستاره‌ای 7: نیرو برمی‌خیزد» را ایفا کرده، قرار است در بازآفرینی عنوان «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) نقش «لارا کرافت» (Lara Croft) را ایفا کند. آخرین باری که مشهورترین قهرمان زن دنیای بازی‌های رایانه‌ای را در سینما دیدیم، به سال 2003 و عنوان «Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life» بر می‌گردد که در آنجا «آنجلینا جولی» نقش لارا کرافت را برعهده داشت. حال طبق اطلاعات سایت Deadline ، دو شرکت Warner Bros و Metro Goldwyn Mayer صاحبان فیلم با ریدلی صحبت‌هایی برای حضور وی به عنوان لارا کرافت جدید سینما کرده‌اند و با این اوصاف وی در بازآفرینی «مهاجم مقبره» نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. البته هنوز این اتفاق قطعی نشده و این صحبت‌ها در مراحل اولیه به سر می‌برد. همچنین منبع ذکر نکرده که در صورت رد این پیشنهاد، چه گزینه‌های دیگری برای ایفای نقش لارا کرافت وجود دارند.

مدتی پیش بود که اولین خبرها از بازآفرینی سینمایی عنوان «مهاجم مقبره» منتشر شد. این عنوان همانند بازی منتشر شده در سال 2013 یک بازآفرینی است و یک داستان جدید را روایت خواهد کرد. Roar Uthaug نروژی کارگردان فیلم و فیلمنامه برعهده Evan Daugherty خواهد بود که سابقه نویسندگی عناوینی مثل TMNT و Divergent را دارد. هنوز اطلاعات دیگری از فیلم همچون تاریخ اکران و عنوان فیلم مشخص نشده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.