Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: مشخص شدن تاریخ انتشار «فاینال فانتزی ۱۵»

0

پانزدهمین عنوان از سری «فاینال فانتزی» بدون‌شک یکی از موردانتظارترین عناوین، نه تنها در سال 2016 بلکه در چند سال اخیر است. تغییر فاز آن از یک عنوان فرعی در سری به یک عنوان اصلی، روند طولانی ساخت آن و وعده‌های هیجان‌انگیز موجب شده تا این بازی نزد طرفداران فاینال فانتزی بسیار جذاب شود. محبوبیت بازی در زمان پیش از انتشارش تا جایی رفته که بسیاری از آن با عنوان «فاینال فانتزی 7 دیگر» یاد می‌کنند و معتقدند این بازی به اندازه همان شاهکار غوغا خواهد کرد. بدون شک یکی از مهم‌ترین اخبار برای این طرفداران اطلاع از تاریخ انتشار بازی است که متاسفانه «اسکوئرانیکس» ناشر بازی تا به حال آن را اعلام نکرده است. اما به‌تازگی شایعاتی مبنی بر مشخص‌شدن تاریخ انتشار بازی پخش شده است.

به‌تازگی سایت Gemastsu اعلام کرده که منابعی نزدیک به آن‌ها، به تاریخ انتشار رسمی بازی پی برده و آن‌ها هم این اطلاعات را به سایت Gematsu تحویل داده‌اند. طبق این اطلاعات، عنوان «فاینال فانتزی 15» قرار است در تاریخ 30 سپتامبر 2016 میلادی (9 مهر 1395) منتشر خواهد شد. سایت گماتسو ادعا کرده که این اطلاعات از طریق سه منبع مختلف به دست‌شان رسیده که همگی آن‌ها موثق و قابل اعتماد هستند.

پیش‌تر از این، شرکت «اسکوئرانیکس» اعلام کرده بود که در تاریخ 30 مارس و در یک رویداد، اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد کرد که تاریخ انتشار هم جزوشان است.

پانزدهمین عنوان از سری «فاینال فانتزی» در سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن4 عرضه‌خواهد شد. همچنین صحبت‌هایی مبنی بر عرضه این عنوان برای رایانه‌های شخصی وجود دارد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.