Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: پلی‌استیشن ۴.۵ با افزایش قدرت گرافیکی و پشتیبانی از ۴K

0

اینطور که یک توسعه‌دهنده‌ی ناشناس به وبسایت کوتاکو گفته است، در رویداد GDC 2016 سونی از ورژن جدیدی از پلی‌استیشن 4 صحبت کرده است که از لحاظ قدرت پردازش گرافیکی بهبود یافته و نام آن «پلی‌استیشن 4.5» است.
این بهبود گرافیکی که به لطف یک واحد پردازش گرافیکی (GPU) جدید و قوی‌تر فراهم می‌شود، به کنسول سونی اجازه خواهد داد بازی‌ها را در رزولوشن 4K اجرا کند. این مسئله همچنین باعث خواهد شد تجربه استفاده از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن نیز بسیار بهتر شود. بر اساس شنیده‌ها، سونی در GDC امسال با سازندگان و توسعه‌دهنده‌های مختلف درباره پلی‌استیشن 4.5 صحبت کرده و نظرات آنان را در این باره جویا شده است.
البته سخن‌گوی شرکت سونی در پاسخ به سوالات درباره این شایعه جدید گفته است که سونی درباره این مدل شایعات و صحبت‌ها، نظری نمی‌دهد. در حال حاضر پلی‌استیشن 4 تنها می‌تواند بازی‌ها را در رزولوشن 1080p اجرا نماید.
فعلا نمی‌توان درباره صحت این شایعه اظهار نظر کرد و احتمالا باید تا نمایشگاه E3 امسال منتظر ماند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.