Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چارلیز ثرون در تریلر جدید «شکارچی: جنگ زمستان» عصبانی می‌شود

0

احتمالا تا حالا دو تریلر فیلم «شکارچی: جنگ زمستان» را تماشا کرده‌اید.

این دنباله از فیلم داستان زمانی را روایت می‌کند که سفید برفی هنوز به دنیا نیامده است «پس خبری از کریستین استوارت در این فیلم نیست». زمانی که فریا Freya «امیلی بلانت» مورد خیانت قرار می‌گیرد خیانتی که تا جایی که ما می‌دانیم از سوی رونا   «چارلیز ثرون» اتفاق می‌افتد و دلیلش حسادت رونا به زیبایی دختر بچه‌ی فریا است. فریا و رونا خواهر هستند.

بعد از این خیانت قلب فریا از خواهرش شکسته می‌شود و نمی‌توانداز این مسئله به سادگی بگذرد. فریا به قدرت یخ که در درونش وجود دارد اجازه‌ی فوران می‌دهد و هنگامی که در قصر زمستانی پنهان شده است ارتشی از جنگجویان می‌سازد او آن‌ها را در سن جوانی تمرین می‌دهد تا به سربازانی سخت‌کوش تبدیل شوند، سربازانی که برای ارزش کلمه‌ی عشق خواهند جنگید.

ولی دو شکارچی ارشد او یعنی اریک «کریس همسورث» و سارا «جسیکا چاستین» توانایی کمک کردن به او را ندارند با این حال برای دفاع از آرزوهای فریا حاضرند دست به هر کاری بزنند. و این‌ها تازه شروع این داستان افسانه‌ای است.

این فیلم را بالاخره در تاریخ چهارم آوریل بر روی پرده‌های سینما خواهیم دید.

در ادامه سومین تریلر این قیلم را مشاهده می‌کنید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.