Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

موبایل: معرفی بازی Evo Explores؛ اوو کاوشگر دوست‌داشتنی!

0

وقتی صحبت از بازی‌های موبایل می‌شود چه خوب است که این بازی‌ها ساده، کم حجم و سرگرم‌کننده باشند. «کاوشِ اوو» از آن دسته از بازی‌هایی است که علاوه بر ویژگی‌های بالا با خلاقیت زیاد سازنده خود یک تجربه فوق‌العاده را برای شما رقم می‌زند.

سازنده بازی با این توضیح بازی خود را معرفی می‌کند:

“اگر چیزی واقعی به نظر می‌رسد، پس کاملأ واقعی است؛ به چشمان خود اعتماد داشته باشید، چون دستکاری ساختارهای حقیقی غیر ممکن است! همچنین اگر شما مشکلی بر سر راهتان می‌بینید، یعنی واقعا مشکل وجود دارد، در نتیجه به فکر چاره‌ای برای برداشتن مشکل از سر راه خود باشید!”

evo-exp

شخصیت بازی ما را یاد کاراکتر دوست داشتنی WALL-E  می‌اندازد

این عنوان در دسته‌ی بازی‌های اشاره و کلیک قرار می‌گیرد ولی متمایز از سایر عنوان‌ها. یک بازی خلاق که خیلی زود می‌تواند با موسیقی متن دلنشین خود و افکت‌های صداگذاری عالی شما را مجذوب خود کند. بازی در عین سادگی و در راستای درگیری مغز و چشم شما، دارای داستان و ماجراجویی قابل توجهی است که ادامه کار را برای شما لذت بخش‌تر می‌کند.

evo-exp-2

کنترل بازی یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. شما تمام اقدامات لازم برای پیش‌برد مراحل را به راحتی در اختیار دارید و فقط باید از ذهن خود کمک بگیرید.

قسمت مورد توجه و عجیب این عنوان پشتیبانی از زبان فارسی است که نه تنها به شما در انجام مراحل بازی بسیار کمک می‌کند بلکه شما را مشتاق‌تر نیز می‌کند. البته نیازمند تلاش بیشتری بوده تا هم فونت بهتری می‌گرفت و هم ترجمه بهتری. به هر حال باعث خوشحالی بسیاری است که زبان شیرین فارسی را بین سایر زبان‌های زنده دنیا می‌بینیم.

در آخر باید گفت که این عنوان می‌تواند یکی از بی‌نقص‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایلی -پازل، اشاره و کلیک- باشد که تا به حال تجربه کرده‌اید.

دانلود از اندرویدکده

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.