Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان فیلم جدید «مرد عنکبوتی» مشخص شد

0

عنوان جدیدترین فیلم اختصاصی «مرد عنکبوتی» بالاخره رونمایی شد. همانطور که هفته گذشته نیز شایعه شده بود، نام این فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) است و در تابستان 2017 اکران خواهد شد.

نام این فیلم در طی مراسم «سینما کان» لاس وگاس توسط آقای «تام روتمن» رئیس «سونی پیکچرز» اعلام شد. تولید فیلم جدید مرد عنکبوتی نتیجه همکاری سونی پیکچرز و مارول خواهد بود. سونی قبلا حقوق سینمایی شخصیت مرد عنکبوتی را خریده بود ولی طی قراردادی که بین این شرکت و مارول در سال 2015 منعقد شد، این اجازه داده شد تا مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کند.

تام روتمن درباره عنوان «بازگشت به خانه» گفت که این نام معنایی دوگانه دارد. یکی اشاره به دوران دبیرستان پیتر پارکر دارد و نیز اینکه «پیتر سعی در یافتن راه خانه دارد.»

در حال حاضر «تام هالند» بازیگر بریتانیایی، نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی را بر عهده دارد و اولین حضور او در این نقش در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» خواهد بد که هفته آینده در سراسر جهان اکران خواهد شد.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در تاریخ 7 جولای 2017 (16 تیرماه 1396) به نمایش عمومی در خواهد آمد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.