Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

هوآوی هدست واقعیت مجازی خود را معرفی کرد

0

هواوی سلانه‌سلانه دارد جای خود را در بین سلاطین فناوری محکم می‌کند با این حساب عرضه محصولات مختلف و منحصر به فرد از جانب این شرکت کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. به همین منظور شاهد معرفی هدست واقعیت مجازی هواوی هستیم، این هدست برای استفاده با دو گوشی تراز اول هواوی P9 و گوشی هواوی Mate 8 طراحی شده است. در خصوص رزولوشن نیز این هدست واقعیت مجازی قادر است فیلم‌هایی با کیفیت فول‌اچ‌دی نمایش دهد. از طرف دیگر ادعا می‌شود که هدست واقعیت مجازی این شرکت اولین محصولی است که می‌تواند به صورت ۳۶۰ درجه به پخش صدا بپردازد، البته برای این کار باید حتما صدای محتوای پخش شده نیز به صورت ۳۶۰ درجه ضبط شده باشد.

از لحاظ طرز کار و عملکرد نیز هدست واقعیت مجازی هواوی، هماننند هدست‌ واقعیت مجازی سامسونگ عمل می‌کند. برای راه‌اندازی هدست واقعیت مجازی هواوی کافی است تا درپوش جلوی این هدست را برداشته و گوشی را در حالی که اپلیکیشن VR اجرا شده قرار دهید، سپس با استفاده از گیره‌ای که تعبیه شده،‌گوشی را در جای خود محکم کرده و درپوش را ببندید. صفحه‌نمایش لمسی، کلید‌هایی در قسمت پشت و کلید‌های تنظیم صدا در قسمت راست این هدست به چشم می‌خورد. ناگفته نماند که این هدست برای افراد عینکی ممکن است دردسر ایجاد کند چرا که با عینک نمی‌توان از آن استفاده کرد، البته میزان نزدیک بینی این هدست به 7.00- کاهش یافته است. این هدست واقعیت مجازی میزان دید ۹۵ درجه‌ای را برای کاربر ایجاد می‌کند و فیلتر آبی برای محافظت چشم کاربران در آن تعبیه شده است.

huawei-vr

هواوی سعی داشته تا با عرضه محتوای مناسب نظر طرفداران این فناوری جدید را به خود جلب کند. در اپلیکیشن هدست واقعیت مجازی هواوی شاهد ۴ هزار فیلم‌ رایگان هستیم، ۴۰ بازی رایگان و ۳۵۰ تصویر سراسرنما (پاناروما) به همراه ۱۵۰ تور سراسرنما از محتواهایی هستند که هواوی برای سرگرم کردن کاربران این هدست واقعیت مجازی در نظر گرفته است.

به غیر از معرفی این محصول هواوی سخنی در خصوص قیمت و زمان عرضه آن به بازار به میان نیاورد، اما با توجه به سابقه‌ای که از این شرکت چینی سراغ داریم بدون شک در آینده بسیار نزدیک شاهد هدست واقعیت مجازی هواوی در بازار خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.