Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آموزش: چگونه می‌توان در «دارک سولز۳» ازدواج کرد

3

اگر هنوز مجرد هستید و دوست دارید ازدواج کنید اما فرصت آن فراهم نیست یا جیبتان خالی، سازندگان دارک سولز به فکر شما بوده‌اند تا این مشکل را حل کنند. در ادامه با گیم‌نیوز همراه باشید تا با هم شیوهٔ ازدواج در دارک سولز3 را بررسی کنیم.

هشدار: متن زیر حاوی مقدار زیادی اسپویلر می‌باشد، اگر جرات خواندنش را ندارید سراغ مطالب دیگر بروید.

ازدواج در دارک سولز3 ارتباط نزدیکی با یکی از مخفی‌ترین پایان‌های بازی دارد به نام اسورپیشن اف فایر (Usurpation of Fire). در این مقاله آموزشی قصد داریم قدم به قدم مراحلی که منجر به ازدواج و رسیدن به این پایان می‌شود.

اولین کاری که باید بکنید این است که سراغ یوئل (Yoel) و یوریا (Yuria) بروید. خیلی زود بعد از اینکه وردت (Vordt) را در پای دیوار لوثریک (High Wall of Lothric) کشتید، از گذرگاه ناودانی عبور کنید و به شهر نامردگان بروید. به جای اینکه سمت دروازه بروید و وارد آن منطقه شوید، سمت چپ بپیچید، همان ناحیه‌ای که سگ‌ها رها شده‌اند و سعی دارند وارد شهر شوند. در بین زائران لوندور (Londor) صدایی خواهید شنید. یکی از آن‌ها هنوز است. اسم طرف یوئل (Yoel) است و باید چند بار با او صحبت کنید تا راضی شود به محل سکونت شما فایرلینک شراین (Firelink Shrine) بیاید.

Yoel1وقتی که به معبد برسد قدرت‌های خویش را به شما ارائه خواهد داد. مهم‌ترین توانایی که دارد استفاده از قدرت واقعی شماست که به ازای ارتقا یک سطح رایگان به بازیکن یک مهر سیاه می‌دهد. باید قبل از اینکه به دخمه‌ها وارد شوید 5 بار از این توانایی استفاده کنید تا یوئل به راحتی بمیرد. دقت کنید تا زمان اتمام تمایی مراحلی که اینجا ذکر شده آیتم‌های یوئل را عوض نکنید. برای اینکه لول‌های رایگان بیشتری از یوئل بگیرید باید بمیرید! آتشی کنار یک صخره پیدا کنید و بمیرید تا وضعیت تهی خود را افزایش دهید-بهتر است که هرچه سریع‌تر خود را به سطح 5 برسانید.

Yoel2بعد از این از فایرلینک شراین خارج شوید و بازگردید، احتمالا یوئل مرده است. نزدیک مکانی که او بود یوریا را خواهید یافت، که اجناس مختلفی می‌فروشد. حتما با او صحبت کنید و دوست شوید.

مرحله مهم بعدی دو کاراکتر دیگر است که در جادهٔ ایثار (Road of Sacrifice) با آن‌ها روبرو خواهید شد، به نام‌های آنری (Anri) و هوراس (Horace). جنسیت آنری بستگی به کاراکتر شما دارد و مخالف آن خواهد بود. دقت کنید که چند بار با آن‌ها صحبت کنید. بعد گپ با آن دو به سمت کلیسای ژرفا (Cathedral of the Deep) بروید و رئیس آنجا (Deacons of The Deep) را از بین ببرید. قبل از اینکه جلوتر بروید به فایرلینک بازگردید و دوباره با آن‌ها صحبت کنید. درون دخمه‌ها قبل از اینه به ناحیه دوم بروید آنری را پیدا کنید- او به دنبال هوراس خواهد بود. اولین باری که با آنری روبرو می‌شوید بگویید هوراس را ندیده‌اید.

Anri1جلوتر باز با آنری روبرو خواهید شد و او هنوز هوراس را پیدا نکرده. همانجا توقف کنید-سمت رئیس دخمه‌ها نروید، به‌جای آن پل طنابی معلق را بشکنید و به طرف دریاچه خشم (Smouldering Lake) بروید. وقتی که به دریاپه می‌رسیدبه سمت راست بروید و مدام غلت بزنید تا از تیرهای منجنیق فرار کنید. سپس به یک طاقچه کوچک می‌رسید که هوراس آنجاست. او دیوانه شده و به شما حمله خواهد کرد. او را شکست دهید سپس نزد آنری بازگردید و به او بگویید هوراس را یافته‌اید.

HoraceMadبعد از شکست دادن رئیس دخمه‌ها به فایرلینک بازگردید و با یوریا صحبت کنید. او به شما خواهد گفت قصد دارد شما را با آنری مزدوج کند.

در درهٔ بوریل (Boreal Valley) پیش بروید تا به آتش کنار کلیسای یورشکا (Church of Yorshka) برسید. آنری آنجا کنار دیوار مشغول استراحت است. چند بار با او صحبت کنید. این آخرین باری‌ست که قبل از ازدواج با او صحبت می‌کنید.

vlcsnap-2016-04-13-13h46m56s77بعد از اینکه رئیس پونتیف (Pontiff) را شکست دادید، نزد یوریا بازگردید. او به شما خواهد گفت همسرتان آماده است و مراسم مهیاست. به ناحیه قبل از پلکان مارپیچ آنور لوندو (Anor Londo) بروید و وارد تالاری شوید که مراسم در آن رخ خواهد داد. با زائری که بیرون ایستاده صحبت کنید تا لقه ازدواج و یک شمشیر تشریفاتی دریافت کنید. به سمت تالار بروید، آنجا آنری را خواهید یافت که بی‌حرکت درازکشیده و سرش پوشیده است. خب دیگه وقتشه! ضربدر را بزنید تا شمشیر را در سرش فرو کنید و با او ازدواج کنید! خب این هم روشی تازه برای ازدواج. بعد از مراسم با یوریا صحبت کنید تا بعد از اتمام بازی پایان اسورپیشن اف فایر را داشته باشید.

3 نظر برای این مطلب
  1. آرمان می‌گوید

    ببخشید من یوریا رو پیدا نکردم کجاست من هوراس رو کشتم اما نمیدونم کجا باید آری رو پیدا کنم لطفا اسم جایگاه رو بگید

  2. Psycho می‌گوید

    😐
    فک نکنم اسم این حرکتو بشه گذاشت ازدواج 😐

    1. مسعود وارسته می‌گوید

      ازدواج به سبک دارک سولز

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.