Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: ویدئو بسته گسترشی جنگجویان کائوس برای «وارهمر: توتال وار»

0

در پی اعتراضات هواداران، شرکت  Creative Assembly اعلام کرد بسته گسترشی Warriors of Chaos هفته اول فروش برای همه رایگان خواهد بود.

عقیده بر این است این کار در پاسخ به انتقادات شدید کسانی است که پرسیدند چرا یکی از برجسته‌ترین حکومت‌های دنیای وارهمر فقط باید در دسترس افرادی باشد که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند. ویدئوی این بسته نزدیک به 50هزار دیس‌لایک در یوتیوب دارد و به‌نظر می‌رسد این کار Creative Assembly برای آرام کردن هواداران بوده.

وارهمر قرار است که سه قسمت مستقل داشته باشد و اولین قسمت آن که 4 خرداد منتشر خواهد شد، سه بسته الحاقی خواهد داشت که جنگجویان کائوس اولین آن­هاست.

پیش‌تر در سیرتاپیاز توتال وار تمامی قسمت‌های این دنباله را بررسی کردیم و قسمت آخر آن یادداشت را کاملا به وارهمر اختصاص دادیم. برای اطلاعات بیشتر پیرامون این بازی یادداشت فوق را از دست ندهید.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.