Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Star Wars: Battlefront 2 تایید شد

0

همانطور که شرکت الکترونیک آرتز ابتدای سال جاری میلادی اعلام کرده بود دنباله‌هایی برای بازی موفق «جنگ‌های ستاره‌ای: بتلفرانت» در دست توسعه قرار خواهد گرفت، این شرکت امروز رسما اولین دنباله‌ی این بازی را تایید کرد و جزئیاتی از آن را اعلام کرد.

آقای «بلیک یورگنسن» از مسئولین الکترونیک آرتز گفت بتلفرانت 2 «دنیاهایی بزرگتر و بهتر» دارد. او همچنین اضافه کرد که در ساخت این بازی احتمال دارد از محتوای فیلم‌های جدید سری جنگ‌های ستاره‌ای استفاده شود. این در حالی است که در ساخت بتلفرانت تنها از محتواها و ویژگی‌های سه گانه‌ی اصلی این فرنچایز استفاده شده بود.

تایید ادامه‌ای بر بتلفرانت خیلی هم دور از انتظار نبود. این بازی با عرضه‌ی بیش از 14 میلیون نسخه‌ای خود توانسته فراتر از پیش‌بینی‌ها و انتظارات تهیه‌کنندگان عمل کند. آقای یورگنسن همچنین گفت که الکترونیک آترز در نظر دارد طی سه یا چهار سال آینده، یک عنوان جدید در سری جنگ‌های ستاره‌ای منتشر کند. او اعلام کرد که بتلفرانت 2 «سال آینده» منتشر خواهد شد اما مشخص نیست منظور از سال آینده، سال 2017 تقویمی است یا سال آینده‌ی مالی که از روز اول آپریل هر سال شروع می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.