Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه‌ی جدید اسکایریم برای کنسول‌های نسل جدید

0

باور اینکه 5 سال از انتشار نسخه‌ی الدر اسکرولز: اسکایریم گذشته است بسیار سخت است. پس از عرضه‌ی کنسول‌های ایکس باکس 1 و پلی استیشن 4 در سال 2013، طرفداران این بازی آرزوی تجربه‌ی بازی اسکایریم بر روی کنسول‌های نسل جدید و پی سی را داشته‌اند. اکنون می‌توانیم به طرفداران این بازی بگوییم که آرزویتان در حال محقق شدن است.

اسکایریم که برنده‌ی بیش از 200 عنوان بهترین بازی سال و دارای رتبه‌ی اول در بین “100 بازی برتر تاریخ پی سی” است، در نسخه جدیدش دنیای فانتزی و حماسی‌اش را با جزئیاتی خیره‌کننده به واقعیت پیوند زده است. نسخه جدید شامل افزونه‌های جدید همراه دارای ویژگی‌های کاملا نو مانند گرافیک بازسازی شده، اشعه‌های حجم دار نور خورشید، عمق تصویر دینامیک، بازتاب تصویر و قابلیت‌های بسیار دیگری است.

این نسخه همچنین تمامی قدرت مدهای پی سی را در کنسول‌ها به نمایش در خواهد آورد. مرحله‌ها، محیط، شخصیت‌ها، دیالوگ‌ها، زره‌ها و اسلحه‌های جدید از قابلیت‌های نسخه‌ی جدید هستند.
همانند فال‌اوت در اسکایریم نیز می‌توانید مدها را جست و جو کنید و مد مورد علاقه‌تان را بیابید و همچنین درباره آن فیدبک بدهید. جست و جوی مدها از منوی اصلی و به صورت آنلاین در سایت Bethesda.net امکان پذیر خواهد بود.

اگر شما هم‌اکنون نسخه‌ی پی سی اسکایریم و تمامی افزونه‌هایش (Dawnguard, Hearthfire, Dragonborn) را در اختیار دارید به هنگام عرضه‌ی اسکایریم جدید در 28 اکتبر یک آبدیت رایگان دریافت خواهید کرد. افرادی که نسخه‌ی لجندری استیم را نیز در اختیار دارند هم این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

AllGamesDelta

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.