Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E32016: بتسدا «کوئک چمپیونز» را معرفی کرد

0

امروز بتسدا سافت‌ورک، یکی از شرکت‌های زنیماکس، کوئک چمپیونز را معرفی کرد. این کمپانی کوئک را عنوانی رقابتی به سبک تیراندازی اول شخص برای پی سی دانست که هواداران را به رقابتی هیجان انگیز و مهارتی فرا می‌خواند که این امر موجب شده که کوئک تبدیل به یکی از افسانه‌های این صنعت و یکی از بازی های اصلی ای‌اسپرت تبدیل شود.

کوئک چمپیونز افسانه‌های کوئک اول را شامل شده و دارای بخش چند نفره‌ی کوئک 3 آرنا نیز هست. این بازی همچنین یک ویژگی جدید دیگر را نیز به این مجموعه اضافه می‌کند که آن دسته‌ای از مبارزین خشن است که هر یک توانایی‌ها و قابلیت‌های خاص خود را دارد و بازی‌کننده را قادر خواهد ساخت تا با روش مبارزه خاص خود مبارزه کند.

تیم ویلیتز، کارگردان استودیو آی دی سافتور، می‌گوید: 20 سال پیش، کوئک استاندارد‌های جدیدی برای رقابت‌های چند نفره تعریف کرد و مرزهای گرافیک و گیم‌پلی را جا‌به‌جا کرد. برای همه‌ی ما در استودیو آی دی سافتور مهم است که کوئک چمپیونز به اصل خود وفادار بماند و بتواند همراه با سرعت و گیم‌پلی، کاراکترهای و توانایی‌های جدیدی را ارائه دهد که هوادارانمان انتظار دارند.

کوئک چمپیونز همچنان به جابه‌جایی مرزهای استانداردهای تکنولوژی روز می‌پردازد و در نسخه جدید گرافیک 120hz را ارائه می‌دهد که دارای فریم آزاد است. این بازی یادگیری را برای بازیکنان جدید آسان کرده است و این در حالی است که همچنان چالش‌ها و مراحل سختی وجود دارد که بازیکنان حرفه‌ای انتظار آن‌ها را می‌کشند.

این بازی به گونه‌ای طراحی شده که بتواند رقابت‌ها و تورنومنت‌های مختلف را مثل کوئک‌کان در سرتاسر دنیا پوشش دهد. رقابتی که هر سال ده‌ها هزار از هواداران آی دی سافتور را به دالاس می‌کشاند.

تورنومنت کوئک‌کان امسال از 4 تا 7 آگوست برگزار خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تورنومنت به سایت QuakeCon.org مراجعه نمایید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.