Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نینتندو تایید کرد: چیزی به عنوان «لینک» مونث نخواهیم داشت!

0

بر خلاف شنیده‌ها و شایعات فراوانی که پیش از این به گوش می‌رسید، در بازی بعدی افسانه‌ی زلدا، خبری از لینک مونث نخواهد بود.

وقتی از نینتندو درباره‌ی محقق نشدن چنین امکانی که تا این حد حرف و حدیث در مورد آن به راه افتاده بود پرسیده شد، آقای «آنوما» تهیه‌کننده‌ی بازی جواب داد که “ما در نینتندو به این گزینه فکر کردیم، اما بعد نتیجه گرفتیم که اگر بخواهیم یک شخصیت اول زن در بازی داشته باشیم، راحت‌تر آن است که از «پرنسس زلدا» استفاده کنیم.”

اما چرا این‌گونه هم نشد و خبری از یک شخصیت اول زن در بازی نیست؟ آنوما به این سوال این‌گونه جواب داد:

“اگر می‌خواستیم بازی را با پرنسس زلدا ادامه دهیم و او قرار بود در بازی بجنگد، آن وقت منطق بازی زیر سوال می‌رفت. یعنی دیگر ما چه نیازی به لینک داشتیم؟”

این جواب منطقی به نظر می‌رسد، هر چند می‌شد برای این موضوع یک چاره‌ی داستانی دست و پا کرد و به آن تحقق بخشید. به هر حال، هم خبری از زلدا در نقش اول داستان خود نیست و هم از لینک مونث. البته تا کنون بارها جنسیت او به چالش کشیده شده است!

شب گذشته در نینتندو دایرکت E3 2016 از بازی جدید مجموعه‌ی «افسانه‌ی زلدا» رونمایی شد. تریلر بازی را این‌جا مشاهده کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.