Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2016: گالری تصاویر بازی «چرخ‌های جنگ ۴»

0

در کم‌تر از 4 ماه یکی از موردانتظارترین بازی‌های ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود. «چرخ‌های جنگ 4» ادامه‌ای برای یک مجموعه بازی است که بدون شک یکی از وزنه‌های سنگین ایکس‌باکس به شمار می‌رود.

این مجموعه بازی البته بعد از قسمت سوم یک پیچ خطرناک را رد کرد و حالا به نقطه‌ای رسیده که می‌توانیم از دیدن تریلر و گیم‌پلی آن احساس رضایت کنیم. تریلرهای بازی را دیده‌اید، اکنون نوبت گالری تصاویر بازی است.

گیرز 4 را می‌توانید در بخش‌های چند نفره و همکاری دو نفره تجربه کنید. در این بازی البته بخش “Horde” بازگشته و نسبت به قبل پیشرفته‌تر شده است. بازی همچنین برای کنسول ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 عرضه می‌شود و در ویندوز از 4K هم پشتیبانی می‌کند. احتمالا زمانی که کنسول قدرتمند مایکروسافت یعنی «اسکورپیو» به بازار بیاید، این بازی را روی کنسول هم می‌شود با این وضوح تصویر بازی کرد.

همچنین همان‌طور که قبلا به اطلاع‌تان رسید، اگر یکی از نسخه‌های کنسول یا پی‌سی این بازی را خریداری کنید می‌توانید هر دو نسخه را دریافت کرده و می‌توانید روی هر دو پلتفرم بازی کنید.

چرخ‌های جنگ 4 بیستم مهرماه امسال عرضه می‌شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.