Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2016: تمام دموهای سونی بر روی یک پلی‌استیشن ۴ معمولی اجرا می‌شدند

0

سونی به تمام شایعات مبنی بر نمایش بازی‌هایش در E3 که گمان می‌شد بر روی یک سخت‌افزار PS4 Neo (نسخه‌ی مخصوص 4K) اجرا می‌شده‌اند، پایان داد.
کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 فوق‌العاده بود؛ بازی‌های مختلف پشت سر هم به نمایش در می‌آمد و حُظار به وجد می‌آمدند.
این چیزی نبود که ما انتظارش را داسته باشیم. مایکروسافت چند ساعت پیش از آن در E3 نمایش داشت و از دو سخت‌افزار جدید رونمایی کرد و کنفرانسی هیجان‌انگیز را برای طرفداران خود رقم زد. با توجه به این‌که سونی نیز قرار بود کنسول 4K خود را  معرفی کند احتمال می‌رفت که صحبت‌های بسیار زیادی در جریان مراسم در مورد آن بشود اما سونی تصمیم گرفت تا بیش‌تر وقتش را صرف صحبت در مورد بازی‌ها بکند چرا که تمام کارهایی که گمان می‌رفت برای انجام‌شان به یک سخت‌افزار جدید نیاز است را کنسول فعلی سونی به تنهایی انجام می‌داد. بسیاری گمان می‌کردند که دموهای نمایش داده‌شده در E3 را سونی تماماً بر روی کنسول جدیدش یعنی PS4 Neo اجرا می‌کرده اما یوشیدا به تازگی اعلام کرده تمام دموهایی که در E3 دیدید همگی بر روی یک کنسول معمولی پلی‌استیشن 4 اجرا شده، درست مثل همان چیزی که شما در تلویزیون خانگی خودتان دیده‌اید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.