Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کالکشن ریمسترشده‌ی بایوشاک برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی تایید شد

0

بعد از اعلام خبر ساخت کالکشن سری بایوشاک توسط 2K این شرکت اعلام کرد که کالکشنی از سه نسخه‌ی سری بایوشاک یعنی بایوشاک، بایوشاک 2 و بایوشاک: بی‌کران را به صورت ریمستر شده آماده خواهد کرد. این بسته 60 دلار قیمت خواهد داشت و در 13 سپتامبر در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد. همچنین این کالکشن در 15 سپتامبر در استرالیا و در سایر مناطق جهان یک روز بعد یعنی در 16 سپتامبر عرضه می‌شود.
این کالکشن شامل هر سه بازی سری بایوشاک و همچنین تمام محتواهای قابل دانلود اضافه‌ی آن به علاوه‌ی یکسری یاداشت‌ها و گزارش‌ها (احتمالاً به صورت ویدئویی) با نام Imagining BioShock از کن‌لوین (کارگردان) و شاون‌رابرستون (طراح ارشد) در مورد سری بایوشاک می‌شود.
نکته‌ی قابل توجه در مورد این کالکشن این است که نسخه‌ی ریمستر شده‌ی سری شامل بخش چندنفره نخواهد بود. همچنین گفتنی است که نسخه‌ی پی‌سی بایوشاک: بی‌کران اصلاً ریمستر نمی‌شود چراکه این نسخه همین اکنون هم استانداردهای یک عنوان نسل فعلی را دارد و به خوبی روی تنظیمات گرافیکی بالا بر روی کنسول‌ها هم به راحتی اجرا می‌شود. باید منتظر ماند و دید این کالکشن در زمان انتشار به چه صورت خواهد بود.
برای دیدن اطلاعاتی خلاصه از DLCـهای این سری و تصاویری از این عنوان به‌یادماندنی می‌توانید به لینک منبع مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.