Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شخصی دارک‌سولز ۳ را بدون ضربه‌خوردن به اتمام رساند

0

اوایل امسال The_Happy_Hob از بازی‌کننده‌های معروف سری دارک‌سولز توانست این عنوان پُرآوازه‌ی «فرام‌سافت‌ویر» را بدون حتی یک ضربه خوردن به اتمام برساند. حالا رقیب جدیدی برای این خوره‌ی دارک‌سولز پیدا شده؛ FaraazKhan از کاربران Twitch کسی است که توانست مجدداً همین کار را تکرار کند و بدون خوردن حتی یک ضربه دارک‌سولز 3 را به پایان برساند.
به علاوه باید گفت FaraazKhan یک‌سری محدودیت‌ها هم در طول بازی برای خود ایجاد کرد که بازی را برایش سخت‌تر از حالت معمول نیز می‌کرد. این بازی‌کننده‌ی حرفه‌ای نه از سپر، نه از کمان، نه از جادو و نه از هیچ یک از گلیچ‌های بازی استفاده نکرد. حتی این کار را که قبل از ضربه خوردن از بازی خارج شود تا رکوردش خراب نشود را نیز انجام نداده.
کل زمانی که طول کشید تا او بازی را تمام کند دو ساعت و 19 دقیقه بوده است. البته این را هم باید گفت که او بخش زیادی از محتوای اختیاری بازی را نادیده گرفته، بنابراین باید متوجه شده باشید که او از مبارزه با برخی از سخت‌ترین باس‎های اختیاری بازی اجتناب کرده است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.