Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بلیزارد برای کار بر روی پروژه‌ای جدید از دیابلو کارمند استخدام می‌کند

0

چهار سال از انتشار دیابلو 3 می‌گذرد و بسیاری از طرفداران منتظر شنیدن اخباری جدید از این سری هستند. به تازگی نشانه‌های تازه‌ای، خبر از کار بر روی پروژه‌ای جدید از این سری می‌دهند. بلیزارد به تازگی آگهی استخدامی را در اینترنت قرار داده که نشان می‌دهد آن‌ها به دنبال یک کارگردان جدید برای برنامه‌ریزی در مورد آینده‌ی سری دیابلو هستند.
این آگهی این هفته و برای بخش Irvine این شرکت واقع در کالیفرنیا قرار گرفته است.
آگهی مذکور نشان می‌دهد که بلیزارد به دنبال کار بر روی پروژه‌ای جدید از سری دیابلو است، اما این که این پروژه چه خواهد بود مشخص نیست. شاید بلیزارد بخواهد بر روی بسته‌ی مکمل جدیدی برای دیابلو 3 کار کند و یا شاید حتی این کمپانی به دنبال ساخت عنوانی جانبی (Spin-Off) از این سری باشد.
کارگردان فعلی دیابلو 3، آقای Josh Mosqueira است و مشخص نیست اگر بلیزارد بخواهد کارگردان دیگری استخدام کند تکلیف او چه می‌شود و آیا او در بلیزارد خواهد ماند یا خیر. اخیراً هم افراد مهمی از این شرکت جدا شده‌اند. «لئونارد بویارسکی» طراح ارشد دیابلو 3 اوایل امسال این شرکت را ترک کرد. همین‌طور کارگردان پیشین دیابلو 3 (پیش از Mosqueira) یعنی «جِی ویلسون» در همین ماه از بلیزارد جدا شد.
این اولین زمزمه‌ها مبنی بر کار بر روی پروژه‌ای جدید از سری دیابلو نیست، بلیزارد پیش از این هم در سال گذشته به دنبال یک طراح هنری جدید برای کار بر روی «یک پروژه‌ی معرفی‌نشده از دیابلو» بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.