Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نقشه‌ی افسانه‌ی زلدای جدید بسیار بزرگ خواهد بود

0

به نظر می‌رسد نقشه‌ی افسانه‌ی زلدا: نفس وحش، نقشه‌ای بسیار بزرگ خواهد بود.
«نفس وحش» در همایش E3 قابل بازی بود، نقشه‌ای که بازی در آن دنبال می‌شد یعنی Plateau شامل ساعت‌ها گیم‌پلی‌ از جمله 4 صومعه و یک باس بزرگ بود.
اما این نقشه‌ی بزرگ طبق صحبت‌ها و نقطه‌نظراتی که در کنفرانس نینتندو رد و بدل شد تنها 2 در صد از کل نقشه‌ی بازی را تشکیل می‌دهد. نقشه‌ی کلی بازی چه‌قدر بزرگ خواهد بود؟
یکی از اشخاصی که خیلی پیگیر این بازی بوده به نام Arekkz با بررسی این بازی در در هنگام بازدید از شرکت نینتندو متوجه شده که پیمایش کل نقشه‌ی افسانه‌ی زلدای جدید چیزی حدود 3 ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز دارد. ظاهراً رفتن از شمال نقشه تا جنوب 40 دقیقه و رفتن از شرق به غرب 33 دقیقه زمان نیاز دارد. البته این مربوط به زمانی است که بتوانید مسیر را مستقیم و بدون هیچ مشکلی پیمایش کنید که مسلماً چنین چیزی بعید است چون نقشه‌ی بازی پُر است از موانع مختلف. در این بین ممکن است قلمروهای تاریکی و یا چیزی شبیه به این نیز وجود داشته باشد.
نینتندو اعلام کرده نقشه‌ی Breath of the Wild حدود 12 برابر Twilight Princess است. به عنوان مقایسه باید خدمتتان بگوییم که کلاً چیزی حدود 12 دقیقه طول می‌کشد تا تمام نقشه ‌ی Twilight Princess را بپیمایید.
به عنوان مقایسه‌های دیگر، کاوش کردن کل منطقه‌ی GTA 4 حدوداً 1 ساعت و کاوش کردن کل نقشه‌ی GTA 5 و ویچر 3 حدوداً 2 ساعت طول می‌کشد.
نقشه‌ی این بازی‌ها بسیار بزرگتر است اما مناطق آن‌ها برای وسایل نقلیه (و کوه‌ها) طراحی شده و واقعاً توجه به این مسئله، به نظر می‌رسد «نفس وحش» واقعاً از لحاظ وسعت نقشه در بین تمامی سری افسانه‌ی زلدا بزرگترین باشد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.