Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ترویج سایت‌های شرط‌بندی کانتراسترایک از طریق کاربران یوتیوب انجام شده است

0

داستان سایت‌هایی که از عنوان کانتراستاریک: هجوم جهانی به عنوان ابزاری برای قمار و شرط‌بندی استفاده می‌کردند به تازگی با حاشیه‌های بسیاری همراه بوده. اخیراً مشخص شده که گردانندگان این سایت در واقع عده‌ای از کاربران یوتیوب بوده‌اند.
کمپانی والو به تازگی به اتهام دست داشتن در راه‌اندازی و هدایت وبسایت‌های قمار و شرط‌بندی کانتراسترایک مورد شکایت و پیگرد قانونی قرار گرفت. اکنون به تازگی مشخص شده که دو نفر از کاربران یوتیوب به نام‌های Trevor Martin (ملقب به TmarTn) و Tom Cassell (ملقب به ProSyndicate) مالک وبسایت شرط‌بندی CSGOlotto کانتراسترایک بوده‌اند آن هم به صورت مخفیانه و بدون این‌که این مالکیت در معرض عموم بگیرد.

افشای این قضیه توسط یکی دیگر از کاربران یوتیوب به نام HonorTheCall صورت گرفته که متوجه شده Martin مالک این سایت و Cassell نیز نفر دوم و دستیار او بوده.
این دو معتقدند که نام آن‌ها به عنوان گردانندگان سایت برای تمامی مخاطبین‌شان مشخص بوده و مخطبان آن‌ها، آن‌ها را می‌شناخته‌اند اما تیم تحقیقاتی‌ای که مسئول بررسی این پرونده است در گزارش خود اعلام کرده که این دو نام و نشانی از خود در ویدئوهای‌شان نیاورده و در هیچ‌جا هیچ توضیحی در مورد خود ارائه نکرده‌اند.
Martin می‌گوید زمانی که این سایت را در اینترنت اشاعه می‌داده و تبلیغ می‌کرده هیچ وابستگی‌ای به آن نداشته اما در ویدئویی که در این مورد در اینترنت قرار گرفته مشخص شده که او دروغ می‌گفته است.
باید منتظر ماند و دید در ادامه، این ماجرا به کجا خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.