Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

Kerbal Space Program فردا بر روی پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود

0

بلاگ شعبه‌ی آمریکای پلی‌استیشن امروز خبر داد عنوان تحسین‌برانگیز Kerbal Space Program فردا 12 جولای (22 تیرماه) و شاید هم پس‌فردا بر روی فروشگاه پلی‌استیشن قرار خواهد گرفت.
به نظر می‌رسد این بازی، بر روی ایکس‌باکس‌وان و Wii U نیز عرضه می‌شود اما هنوز تاریخ انتشار دقیق آن برای هیچ‌یک از این دو کنسول مشخص نیست. حتی احتمال دارد همین هفته بازی برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس بازیبازها قرار بگیرد.
از تغییرات مهم بازی نسبت به نسخه‌ی پی‌سی، طراحی ویژه‌ی آن برای بازی کردن با کنترولرهای کنسولی است. بازی پُر است از منوهای مختلف برای ساخت فضاپیماها با قطعات مختلف‌شان و همین‌طور گزینه‌های مختلف برای به پرواز در آوردن فضاپیماها. به همین خاطر به نظر می‌رسد کننترل بازی به طور ویژه برای گیم‌پد کنسول‌ها مجدداً طراحی شده تا بازیبازها از این نظر هنگام بازی مشکلی نداشته باشند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.