Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بتمنِ استودیوی تل‌تیل ماه آینده عرضه می‌شود

0

بازی بتمن که توسط استودیوی تل‌تیل ساخته می‌شود ماه آگوست (که دو هفته‌ی دیگر شروع می‌شود) آماده‌ی دانلود خواهد بود.
این اولین بار است که وارنر تهیه‌کنندگی عنوانی ساخته‌ی تل‌تیل را به عهده می‌گیرد. همچنین وارنر تهیه‌کنندگی فصل سوم «مردگان متحرک» را هم به عهده خواهد داشت.
بتمن همچنین در 16 سپتامبر (26 شهریور) به صورت فیزیکی بر روی پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس‌وان و ایکس‌باکس 360 منتشر خواهد شد. این بسته‌ی فیزیکی شامل هر 5 اپیزود اولیه به علاوه‌ی 4 اپیزود باقی‌مانده که برای دانلود آماده خواهند شد، می‌باشد.
به نظر می‌رسد بعد از آن، اپیزودهای کوتاه‌تر و البته هفتگی از این سری  را به جای اپیزودهای طولانی‌تری که معمولاً تل‌تیل در طول چند ماه عرضه می‌کرد، شاهد باشیم.
این بتمن (که تل‌تیل سازنده‌ی آن است)، بیشتر بر روی زندگی بروس‌وین تمرکز خواهد داشت. نقش وین را «تروی‌بِیکر» (کاراکتر «جوئل» در «آخرین ما» و «بوکِر» در «بایوشاک: بی‌کران») ایفا می‌کند. همچنین نقش‌های «هاروی‌دَنِت» و «سلینا کایل» را هم به ترتیب «تراویس‌ویلینگهام» و «لارا بیلی» را به عهده خواهند داشت.
از دیگر عناوینی که تل‌تیل مشغول کار بر روی آن‌هاست باید به یکی از پروژه‌های مارول که احتمالاً در سال آینده آماده می‌شود و همین‌طور فصل دوم «بازی تاج و تخت» اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.