Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

باگ عجیب Overwatch که جلوی پیشرفت شما را می‌گیرد

0

تا حالا شده است که در Overwatch (نسخه‌ی پلی‌استیشن 4) وارد بازی شوید و احساس کنید که ترازتان نسبت به آخرین زمانی که از بازی خارج شده بودید پایین‌تر آمده؟!
خیالتان راخت، مشکل از شما نیست، مشکل از بازی است و این باگ را بسیاری از بازی‌کننده‌ها در فروم Overwatch گزارش داده‌اند.
یکی از کسانی که این مشکل برایش پیش آمده گفته آخرین باری که از بازی خارج شده تقریباً 23 ساعت به انجام بازی مشغول بوده و حدوداً 900 سکه جمع کرده و همین‌طور بسیاری آیتم‌های مختلف را به دست آورده و به تراز 34/35 رسیده، اما دفعه‌ی بعد که وارد بازی شده ترازش 22 تنزل کرده، سکه‌هایش 400 شده و بسیاری از آیتم‌هایش را از دست داده بود!
بلیزارد در جواب این مشکل گفته بود که موضوع را بررسی می‌کند تا بتواند آن را برطرف کند.
البته این مشکل و همین‌طور پاسخ بلیزارد مربوط به 12 روز پیش است و از آن موقع تا الان تاپیک مربوط به این باگ عجیب بسیار شلوغ شده و خیلی از بازی‌کننده‌ها در مورد آن شکایت داشته‌اند اما بلیزارد در خصوص آن جوابی نداده است.
یکی از کسانی که در این تاپیک، کامنت داده، گفته است که در مورد این موضوع با تیم پشتیبانی مشتری در بلیزارد صحبت کرده و به او گفته شده که بلیزازد و سونی مشغول کار بر روی این باگ و بررسی مشکل هستند اما «به مشکلاتی برخورده‌اند.”
تیم پشتیبانی مشتری بلیزارد به IGN گفته است که «متاسفانه» نمی‌توان یک زمان تقریبی را برای انتشار اصلاحیه‌ی این باگ تخمین زد.

به زودی قرار است کاراکتر جدیدی به نام «آنا» به Overwatch اضافه شود. فعلاً دقیقاً معلوم نیست پچ بازی چه زمانی ارائه شود اما لانچرهای Battle.net در نسخه‌ی پی‌سی در پس‌زمینه مشغول نصب دیتاهای جدید‌ای بوده‌اند که این مسئله نشان می‌دهد احتمال دارد به زودی پچ مخصوص ارائه شود. ضمن این‌که قرار بود امروز آپدیتی برای بازی منتشر شود که بعید نیست شامل پچ رفع این مشکل هم باشد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.