Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تماشا کنید: تصاویر ریمسترهای «شورش مردگان»

0

مدتی پیش کپکام خبر ساخت ریمسترهای عنوان شورش مردگان را تایید کرد. حالا بعد از گذشت چند روز، این شرکت تصاویر و جزئیات بیشتری از این ریمسترها را منتشر کرده.
سازنده‌ی ریمستر نسخه‌ی اول بازی، استودیوی QLOC است. این تیم لهستانی که کارش معمولاً پورت بازی‌هاست، پیش از این وظیفه‌ی پورت نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌وان DmC: Devil May Cry را به عهده داشته.
تیم Mercenary Technology هم کار ریمیک مربوط به شورش مردگان 2 و بسته‌ی مکمل آن یعنی Off the Record را انجام خواهد داد. این تیم هم پیش از این، کار پورت نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 «خدای جنگ 3» را انجام داده بود و همچنین وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 «ندای وظیفه: عملیات سری 3» نیز به عهده داشته.
هرچند این اطلاعات شاید برایتان خیلی هم مهم نباشد اما به هر حال این‌ها جرئیاتی هستند که کپکام در صفحات مربوط به این بازی‌ها قرار داده است.
تصاویر ریمسترهای سری «شورش مردگان» را می‌توانید در پائین ببینید:

Dead Rising

Dead Rising 2

Dead Rising 2: Off the Record

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.