Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کلاینتِ اُریجین به زودی آپدیت می‌شود

0

طراحی رابط کاربری کلاینت اُریجین به زودی آپدیت و بهینه خواهد شد.
الکترونیک‌آرتز مشغول تست و طراحی مجدد رابط کاربری کلاینتِ اُریجین بر روی پی‌سی است. این تغییرات الان برای کسانی که برای بتای این آپدیت درخواست داده بودند آماده شده و در دسترس است.
یکی از کاربران فروم NeoGAF این آپدیت را دریافت کرده و تعدای اسکرین‌شات از محیط آن گرفته و در اینترنت قرار داده است که در پائین قابل مشاهده است.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینید، طراحی جدید اُریجین مبتنی بر بازی‌هاست و بازی‌ها در کانون توجه هستند که این بخش تا حدودی شبیه به طراحی ایکس‌باکس‌وان است اما با پیچیدگی کمتر.
بخش chat/friends در پایین صفحه قرار گرفته و احتمالاً با انتخاب آن، در صفحه‌ی جدیدی باز می‌شود.
بخش قفسه‌ی بازی ها هم مجدداً طراحی و بازسازی شده و خیلی راحت می‌توانید بازی‌هایی که در حال دانلود شدن یا آپدیت شدن هستند را ببینید و یا مثلاً ببینید که کدام یک از دوستانتان در حال بازی کردن آن بازی هستند.
فروشگاه اُریجین هم یکپارچگی بهتری با اَپلیکیشن آن پیدا کرده و حالا دیگر به شکل خیلی بهتری لیست بازی‌های موجود را نمایش می‌دهد. تغییرات در این بخش شبیه به تغییرات در بخش قفسه‌ی بازی‌هاست.
اگر می‌خواهید تغییرات جدید کلاینت اُریجین را دریافت کنید باید گزینه‌ی مربوطه را در بخش تنظیمات انتخاب کرده و کلاینت را یک بار بسته و مجدداً باز کنید تا تغییرات اِعمال شود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.