Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه: Vanquish بر روی پی‌سی عرضه می‌شود

0

تقریباً 6 سال پیش استودیوی محبوب پلاتینیوم‌گیمز با ساخت Vanquish اولین بازی خودش در سبک تیراندازی سوم‌شخص را روانه‌ی بازار کرد. این بازی نقدها و نمرات نسبتاً خوبی را دریافت کرد و توانست طرفداران خاص خود را هم دست و پا کند اما با وجود خواست بسیاری از طرفداران متاسفانه هرگز بر روی PC منتشر نشد.
به تازگی Atsushi Inaba از موسسان استودیوی پلاتینیوم در مصاحبه‌ای در خصوص احتمال عرضه شدن بازی بر روی پی‌سی با خنده گفته است:
“اگر صحبت‌های من را ضبط نکنید می‌توانیم در موردش صحبت کنیم.”
این سوال تنها بخشی از مصاحبه با Inaba بوده که در آن او در مورد آینده‌ی بازی‌های ژاپنی در صعنت گیم و عرضه‌ی هرچه بیشتر آن‌ها بر روی استیم صحبت می‌کرده است. او در این گفتگو در مورد این‌که آیا می‌توانیم در آینده بازی‌هایی از پلاتینیوم را بر روی استیم ببینیم یا خیر گفته است:
“ما با والو دوست هستیم و گهگاهی به استودیوی آن‌ها هم می‌رویم. ما به آن‌جا می‌رویم، بعضی وقت‌ها می‌مانیم و در مورد چیزهای مختلف صحبت می‌کنیم. ما به شدت به سیستم استیم علاقه‌مندیم و دوست داریم بازی‌هایمان را بر روی ویندوز منتشر کنیم.”
“در حال حاضر در جایگاهی هستیم که باید حتماً یک ناشر از ما بخواهد که بازی‌ای را بسازیم و اگر آن ناشر نخواهد بازی‌اش نسخه‌ی پی‌سی داشته باشد، خب نسخه‌ی پی‌سی‌ای هم در کار نخواهد بود. واقعآً به خواست ناشر بستگی دارد.”
ریمستر Vanquish مطمئناً خیلی از بازی‌کننده‌ها را خوشحال خواهد کرد و مطمئناً اعتبار و محبوبیت بسیاری را هم برای سِگا (ناشر بازی) به همراه خواهد داشت، اعتبار و محبوبیتی که سگا مدت‌هاست به دنبال آن است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.