Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فیل‌اسپنسر: ایکس‌باکس‌وان‌اِس در سایه‌ی اسکورپیو قرار نگرفته است

0

به گفته‌ی فیل‌اسپنسر رئیس بخش ایکس‌باکس در مایکروسافت، بازخوردها نسبت به عرضه‌ی ایکس‌باکس‌وان‌اس عالی بوده است.
او به تازگی در توئیتر خود نوشته، بعضی‌ها اعتقاد داشتند مایکروسافت با معرفی کنسول جدیدش یعنی اسکورپیو باعث کاهش رغبت کاربران به خرید ایکس‌باکس‌وان‌اس خواهد شد اما به نظر می‌رسد چنین اتفاقی نیفتاده است.
او همچنین اضافه کرد:
“به اشتراک گذاشتن برنامه‌هایمان با کاربران جواب داده است.”
او در E3 امسال هم، چنین حرف‌هایی را زده بود و گفته بود که می‌خواهند با کاربران صادق باشند.
او گفته بود:
“دلیل این‌که ما در زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس‌وان‌اس، اسکورپیو را هم معرفی کردیم این بود که می‌خواستیم کاربرانمان بدانند که قصد داریم چه کاری انجام دهیم. وقتی آن‌ها می‌گویند که یک ایکس‌باکس‌وان دارند و می‌خواهند یک مدل اس جایگزین آن کنند، من سعی می‌کنم با آن‌ها صادق باشم تا با اطلاعات کامل نسبت به خرید کنسول اقدام کنند. من نمی‌توانم تمام اطلاعات را به آن‌ها بدهم اما می‌توانم در همین حد که نیاز است آن‌ها را در جریان قرار دهم.”
ایکس‌باکس‌وان‌اس در 2 آگوست (12 مرداد) وارد بازار شد. هر چند در حال حاضر فقط نمونه‌های 2 ترابایتی (با قیمت 400 دلار) موجود است اما به زودی مدل‌های 1 ترابایتی (350 دلار) و 500 گیگابایتی (300 دلار) هم وارد بازار خواهند شد.
در مورد اسکورپیو هم فعلاً اطلاعات تازه‌ای مشخص نشده. مایکروسافت این کنسول را در همایش E3 امسال معرفی کرد و احتمال می‌رود این کنسول در اواخر سال آینده وارد بازار شود. مایکروسافت در مود آن گفته، این کنسول قدرتمندترین کنسولی است که تا حالا ساخته شده و قدرت پردازش 6 ترافلاپسی دارد. قیمت کنسول هنوز معلوم نیست.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.