Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چرا بازی Quake Champions در انحصار رایانه‌های شخصی است؟

0

همان‌طور که می‌دانید بازی Quake Champions عنوان جدید استودیوی id Software انحصاری PC است. بتسدا قصد دارد بازی را به صورت 120Hz و با فریم‌ریت نامحدود (قفل‌نشده) اجرا کند. این‌که این بازی روزی بر روی کنسول‌ها منتشر می‌شود یا خیر مشخص نیست اما ظاهراً فعلاً قرار نیست Quake Champions را بر روی کنسول‌های نسل فعلی یعنی ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 ببینیم.

Pete Hinesرئیس بخش بازاریابی شرکت بتسدا در گفتگویی با GameSpot گفته است:

در حال حاضر هیچ کنسولی وجود ندارد که بتواند بازی را آن‌طور که ما می‌خواهیم به نمایش بگذارد.

وقتی که از او پرسیده شد چرا بتسدا بازی‌هایی مانند «فال آوت: پناهگاه» را برای کنسول‌ها منتشر کرده، پاسخ داد که ناشر سری «کتیبه‌های بزرگان» بازی‌هایش را برای پلتفرم‌هایی عرضه می‌کند که احساس کند عرضه‌ی آن بازی بر روی آن پلتفرم ایده‌ی مناسبی است.

او می گوید:

احتمالاً خیلی‌ها به ما می‌گویند: نه، شما باید حتماً کاری بکنید، باید بتوانید بازی را روی همه‌ی پلتفرم‌ها اجرا کنید و احتمالاً ما هم جواب می‌دهیم: خیر، نمی‌شود، این بازی یک عنوان انحصاری پی‌سی هست که فقط با کیفیت مناسب بر روی این پلتفرم اجرا می‌شود.

Hines همچنین در مورد پلی‌استیشن 4 نئو و ایکس‌باکس اسکورپیو گفته که او به سخت‌افزارهای قدرتمند‌تر علاقه‌مند است، اما این کنسول‌ها فعلاً در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارند و باید دید که آن‌ها چه تغییری در قدرت سخت‌افزاری، قدرت پردازشی و البته پروسه‌ی ساخت و تولید بازی‌ها خواهند گذاشت.

ظاهراً فعلاً باید منتظر بمانیم تا کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت وارد بازار شوند تا مشخص شود این دستگاه‌های جدید قدرت اجرای بازی Quake Champions را خواهند داشت یا خیر.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.