Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مشکلات عدیده‌ی نسخه‌ی پی‌سی «آسمان هیچ‌کس»؛ سازندگان بررسی می‌کنند

0

با انتشار نسخه‌ی پی‌سی آسمان هیچ‌کس، بازی‌کننده‌ها متوجه مشکلات فنی بسیاری در بازی شده‌اند.
اگر به صفحه‌ی استیم بازی بروید، می‌بینید که کاربران نقدهای قرمز زیادی (به معنی «پیشنهاد ندادن بازی به دیگران») برای بازی نوشته‌اند.
کاربران گزارش داده‌اند وقتی از صفحه‌ی لودینگ رد می‌شوند یا Alt+Tab را می‌زنند، بازی کرش می‌کند. برخی دیگر، از مشکلات شاترینگ و کاهش پرفورمنس بازی گله کرده‌اند. مشکلات عمق میدان هم از دیگر ایرادات بخش فنی بازی است که کاربران به آن اشاره کرده‌اند. به هر حال در کامنت‌های کاربران مشخص است که هرطوری تنظیمات بازی را قرار دهید باز هم بازی روان اجرا نمی‌شود.
یکی از کاربران GOG گفته سیستمش با کارت گرافیک GeForce GTX 980ti هم در زمان اجرای بازی با مشکل pop-in ـهای شدید ، گیر کردن‌های متوالی و فریم‌ریت نامتوازن مواجه شده.
حتی گفته شده روشن کردن قابلیت anti-aliasing باعث پائین آمدن فریم‌ریت تا 20 فریم در ثانیه می‌شود.
Sean Murray موسس استودیوی هلوگیمز در توئیتر خود راهکارهایی را ارائه کرده تا بازیبازان بتوانند بازی را بهتر اجرا کنند. او گفته کاربران باید درایورهای انویدیا یا AMD خود را آپدیت کنند و نسخه‌ی OpenGL 4.5  را داشته باشند. او همچنین گفته کارت GFX کاربران باید از مقدار حداقل گفته‌شده بالاتر باشد و همچنین به این نکته اشاره کرده که مشکل بسیاری از گیمرها نداشتن برنامه‌ی Visual C++ Redist 2010 بوده که این برنامه هم باید حتماً روی سیستم نصب شود.
هلوگیمز به تازگی اعلام کرده مشغول بررسی و رفع مشکلات نسخه‌ی پی‌سی بازی است.
یک پچ در روز انتشار بازی همراه با آن منتشر شده و حالا سازنده‌ها می گویند مشغول تست آپدیت خود برای CPU ـهای قدیمی فنوم AMD هم هستند.
به تازگی صفحه‌ی استیم بازی آپدیت شده و اطلاعات بیشتری در مورد مشکلات بازی و راه رفع آن‌ها ارائه شده.
سازنده‌ها گفته‌اند به مشکلات تمام بازی‌کننده‌ها رسیدگی می‌کنند. به نظر می‌رسد بسیاری از کسانی که با بازی مشکل داشته‌اند سیستم‌شان قدیمی‌تر از سیستم حداقلی بوده. همچنین سازندگان گفته‌اند که کارت‌های اینتل را پشتیبانی نمی‌کنند.
مشکلاتی که قرار است در پچ جدید رفع شوند شامل مشکل حافظه‌ی کش سایه‌ها، SSE 4 برای CPU ـهایی که از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند و حرکت بد ماوس در هنگام پیاده‌رفتن در بازی می‌شود.
هلوگیمز همچنین اعلام کرده اگر بازیبازها با مشکلاتی غیر از موارد گفته شده روبه‌رو شدند، آن را با بخش پشتیبانی بازی در میان بگذارند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.