Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

جزئیات جدید از مس‌افکت: آندرومدا به زودی مشخص می‌شود؛ احتمال عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه

0

مس‌افکت: آندرومدا در همایش گیمزکام 2016 حضور ندارد و این مسئله مسلماً طرفداران را ناراحت می‌کند.
اما چرا الکترونیک‌آرتز اجازه‌ی نمایش بازی را نمی‌دهد؟ چون این بازی آشغال است؟ خیر!
این روش، شیوه‌ی جدید بازاریابی این شرکت است. Patrick Soderlund مدیر بخش استودیوهای الکترونیک‌آرتز به تازگی در مصاحبه‌ای با GameInformer اعلام کرد این شرکت منتظر تعطیلات پیشِ روست تا در زمان مناسب (یعنی سال 2017) بتواند نمایش مناسبی از بازی ارائه کند.

“در حال حاضر تمرکز ما بر روی عناوین بزرگ دیگری است که داریم. وقتی این‌ها تمام شد، خیلی زود نمایش‌های بیشتری از مس‌افکت را ارائه می‌دهیم.”
“من 3 ساعت اول بازی را تجربه کرده‌ام. بازی عالی است و هیچ جای ترس یا تردیدی وجود ندارد. اما چرا بازی را به نمایش نمی‌گذاریم؟ چون باید بخش‌های مناسبی از بازی آن هم در زمان مناسب به نمایش عموم در بیاید.”

Soderlund همچنین در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد عرضه‌ی احتمالی ریمستر سه‌گانه‌ی مس‌افکت توضیح داد. او می‌گوید هرچند الکترونیک‌آرتز پیش از این مایل به انجام این کار نبوده اما شرایط فعلی بازار به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد گیمرها به‌شدت مشتاق تجربه‌ی مجدد عناوین محبوب نسل گذشته هستند.
البته او به طور رسمی چیزی را تایید نکرد و ما هم هنوز نمی‌دانیم که چه زمانی می‌توانیم ریمسترهای سه‌گانه‌ی پرطرفدار مس‌افکت را بر روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس‌وان تجربه کنیم. به نظر می‌رسد فعلاً باید منتظر بمانیم. می‌توانید صحبت‌های کامل Soderlund را در سایت GameInformer بخوانید.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.