Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مایکروسافت: این آخرین نسل کنسول‌هاست

0

«آرون گرینبرگ» رئیس بخش بازاریابی بازی‌های ایکس‌باکس در مایکروسافت به تازگی در مورد آینده‌ی کنسول‌های بازی صحبت‌های جالبی کرده است.
او در گفتگویی با سایت Engadget در مورد کنسول آینده‌ی مایکروسافت یعنی اسکورپیو توضیحاتی داده. هرچند صحبت‌های او هیچ چیز خاصی را مشخص نمی‌کند اما تا حدودی نمایان‌گر تفکر و اندیشه‌ی مایکروسافت در مورد کنسول‌های بازی است. او می‌گوید:
“برای ما؛ ما اعتقاد داریم که آینده، بدون کنسول‌های بازی است. ما فکر می‌کنیم ایده‌ی بنا کردن یک دنیای بزرگ از بازی‌ها با جامعه‌ی گیمری بزرگ که بتوانیم با به وجود آوردن آن‌ها شرایط را برای ساخت کنسول بعدیمان مهیا کنیم؛ چیزی است که در مورد آن با اسکورپیو قمار بزرگی کرده‌ایم.”
“چیزی که ما می‌گوییم خیلی ساده است؛ این‌که مدام ادامه‌ی یک چیزی را بسازید و جواب دهد، نمی‌شود اسم آن را نسل بعد گذاشت. این‌ها فقط دستگاه‌هایی از یک خانواده هستند.”
او همچنین در ادامه می‌گوید که به نظر می‌رسد عطش زیادی از طرف گیمرها برای اسکورپیو وجود دارد و مایکروسافت انتظار فروش بالایی را در سال آینده برای این دستگاه دارند.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.