Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در برج میلاد برگزار می‌شود

0

جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای که از سال 2003 کار خود را در فرانسه آغاز کرد، امروزه یکی از مهم‌ترین و معتبرترین رویدادهای رقابتی جهان در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای به شمار می‌رود. تیم ایران هر ساله یکی از مدعیان در این رقابت‌ها است و افتخارآفرینی نوید خوانساری هم هرگز از یادمان نمی‌رود.

اما برای رسیدن به جام جهانی، باید ابتدا در لیگ بازی‌های رایانه‌ای در ایران موفق شوید. امسال هم مطابق روال منتظره، لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران در شهریورماه امسال در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و نفرات برگزیده در رشته‌های «فیفا 16»، «پی‌ای‌اس 16» و «کانتر استرایک: گو» و «کلش رویال» به مسابقات بعدی راه پیدا خواهند کرد.

ثبت نام مسابقات در رشته‌های FIFA 16 و PES 2016 در کلیه کنسول‌ها مخصوص مسابقات برج میلاد بود است. برای ثبت نام در پنج نمایندگی اعلام شده و در رشته‌های اعلام شده که از اینجا قابل دسترس است باید به اینجا مراجعه کنید. ثبت نام برای کلیه بازیکنان از تمامی استانها و شرکت در مسابقات برج میلاد آزاد خواهد بود.

و در رشته CS:GO و CLASH ROYALE که در مرحله اول بازیها به صورت آنلاین برگزار می گردد، ثبت نام برای کلیه تیمها از تمامی استانها خواهد بود و در این دو رشته مسابقه در نمایندگی ها نخواهیم داشت.

برای ثبت نام در این رویداد باید به سایت cgame.ir مراجعه کنید.

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.